Ik ben hier en daar nog wat namen tegengekomen en even gaan zoeken.
Zo kwam ik via het facebook account van Art uit bij de naam Remco Rhee. (onlangs toegevoegd)
Klinkt misschien niet bekend, maar ik heb hem even opgezocht.
Hij is een radio dj. Hij is niet zo bekend (aan het aantal volgers te zien), maar dat zegt niet zo veel. Hij heeft een Wikipedia pagina en daar staat ook dat hij meerdere wereldrecordpogingen heeft gedaan in de radiowereld. Hij heeft ook een radioprogramma gehad met Wessel van diepen.
Remco heeft vanaf 7 mei een twitterstilte.
Daphne Bunskoek vond ik eveneens via Art op Facebook. Bovendien was ze te zien in moltalk dit jaar als gast, (ze was heel duidelijk in beeld)
Ze heeft geen twitter, maar misschien wel iemand om op te letten.
Freek Bartels lijkt me inmiddels wel duidelijk. Zo veel dingen wijzen erop dat hij kandidaat is.
Dan heb ik nog Tygo gernaedt (die hierboven ook al werd genoemd), hij is iid op vakantie geweest (Zegt hij) en had een langere twitterstilte tot begin juni.
Jan willem Roodbeen> Heeft al affiniteit met widm door het presenteren van de roodshow (daar komt wie is de mol ook bij in de uitzendperiode) Hij heeft een twitterstilte vanaf begin mei tot begin juni. 1 retweet op 25 mei.
Jennifer Hoffman heeft niet meer getweet sinds april. Daar valt dus niets uit op te maken
WEL vond ik het vreemd dat haar theatertour met Bastiaan Ragas niet meer door ging opeens. Anne marie Jung word haar vervangster. Ik ga er niet vanuit dat iemand een theatertour laat schieten voor Wie is de mol. volgens een persbericht ging het om een onenigheid tussen de 2. Laten we het daar dan maar even op houden, maar wie weet was ze niet optijd terug en heeft ze er maar de brei aan gegeven.
Aicha Marghadi vond ik oook via onlangs toegevoegd bij het facebook account van Art. EN van JP....
BEst verdacht, maar ze twittert gewoon heel mei door.. dus daar kunnen we dan niet vanuit gaan.
Verder vondt ik nog 4 molfans (allemaal volgen deze heren WIDM en DE MOL op twitter) maar allemaal hebben ze GEEN twitterstilte
Rik v/d Westelaken
Viggo Waas
Dirk Zeelenberg
Kevin Hassing
Jullie nog mensen opgevallen?