Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ik denk ook niet dat iemand aan de balie gaat zeggen: ''ik ga me inchecken voor Wie is de Mol?''Maakt het niet deel uit van ''de magie'' van WIDM om juist daarover te zwijgen?
Fleur Agema lijkt mij niet echt realistisch.
Voormalig Joegoslavië (Bosnië, Kroatië en Servië) en de finale op Sicilië. Kandidaten:
Zeg het niet snel, maar als dit de nieuwe groep zal worden, sla ik serieus een jaar over..
inderdaad. Ik zou het een heel erg verkeerde keuze vinden voor een programma als WIDM. Ik ben molloot in het kwadraat, maar een dergelijke deelneemster zou mij ertoe kunnen doen besluiten een seizoen over te slaan.
Ik begin steeds meer een deelnemer 'zeker te weten', althans, in hoeverre daar sprake van is. De maand juni behoorlijk inactief op social media, wat nogal ongewoon is, en tijdens de WIDM-trip is de naam gevallen dat 't "leuk zou zijn als (-) mee zou gaan". HMMMM.
die naam is vaker genoemd ja. Staat dat niet ergens in het forum van Expeditie Robinson? Voor zover ik begrepen heb, zou het team een dezer dagen terug komen, of afgelopen weekend teruggekomen zijn, maar dat weet ik niet heel zeker.
Ik weet niet of dit hier goed staat, maar:Ik heb laatst seizoen 6 weer gekeken. Geert, de eerste afvaller, noemt de juiste mol als een van z'n verdachten. Hij zat dus eigenlijk als een van de weinigen of zelfs als enige gedeeltelijk goed. Hoe kan het dan dat juist hij als eerste naar huis moest?
Hoezo? Omdat ze van een partij is die jou niet aan staat? Als dat al een reden is om een heel seizoen niet te kijken ben je geen echte molloot.
jawel hoor, ik wil niets te maken hebben met de pvv. Ze zou het hele seizoen voor mij verpesten.Als ik meer argumenten noem, zou ik zwaar off-topic moeten gaan.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
941 gasten en 8 vaste bezoekers