Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Nog een speculatie:Wellicht een nieuwe reeks Die is de Mol??
Even wat anders, toeval of niet..? (hij werd n.a.v een tweet al eens genoemd als mogelijk deelnemer)Acteur Tygo Gernandt is de gast in de eerste aflevering van Mention; het nieuwe interview-programma van Nederland 3. AVRO presentator Art Rooijakkers onderwerpt Tygo Gernandt aan een vragenvuur waarbij internettend Nederland input levert. In dit unieke interviewprogramma kan de kijker via facebook en twitter (#mentiontv) vragen aan Tygo stellen. Art zal in het live interview geen onderwerp schuwen: werk, privé, angsten en dromen, alles komt aan bod. Mention wordt 16 augustus om 21.35 live uitgezonden en vormt onderdeel van TV-Lab. Offtopic: leuk programmaformat
Lijkt me toeval, want volgens mij zag ik die vorig jaar al bij TV-Lab voorbij komen (raar dat ze dat dan nu nog een keer uitzenden). Leuk format inderdaad, maar het niveau van de vragen via de social media viel een beetje tegen.
Het is nu ook 5 jaar geleden dat WIDM Junior 1 er was. Misschien mikken ze op elke 5 jaar een juniorserie, ook al heeft Anton (of was het JP?) ooit gezegd dat er geen juniorserie meer zou komen?
Iemand er al achter waar dit is? Een heb een heel sterk vermoeden, alleen de graffiti klopt niet xd
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
958 gasten en 5 vaste bezoekers