Dat zou zeker erg leuk zijn. Of de Waddeneilanden, Flevoland, Of de Westkust. Zou me hartstikke leuk lijken.
Hmm... Flevoland en de westkust weet ik niet, ik weet niet of daar genoeg afwisseling is.
Het Waddengebied zie ik nog wel gebeuren! Ik ben er zelf nooit geweest, maar daar lijkt me zeker wel genoeg afwisseling aanwezig voor een junior molserie. De nationale parken op Texel en Schiermonnikoog, de dorpjes en misschien de aangrenzende steden op het vasteland (zoals Harlingen en Delfzijl), het vliegveld van Texel en natuurlijk de Waddenzee.
Maar de reden dat ik Utrechtse Heuvelrug en Veluwe noemde was niet voor niets, ik heb daar namelijk gewoond, respectievelijk woon ik er nu.
Mogelijke locaties:
- Utrechtse Heuvelrug. KNVB in Zeist, Heidestein, fruitteeltgebied en binnenstad Wijk bij Duurstede, Ouwehands Dierenpark Rhenen, Doornse Kaap, binnenstad Amersfoort, KLPD en Sparrendaal in Driebergen-Rijsenburg (mijn oude woonplaats!), KNMI in De Bilt, Lage Vuursche, zandverstuiving de Soester Duinen, voormalige vliegbasis en militair oefenterrein Soesterberg, stuw van Amerongen.
- Veluwe. ENKA-terrein, voormalig kazernecomplex en Ginkelse Heide bij Ede, Dolfinarium en binnenstad Harderwijk, Zenderpark Radio Kootwijk, binnenstad Elburg, duiker en Wolfhezerheide bij Wolfheze (mijn huidige woonplaats!), Paleis Het Loo en het klimbos in Apeldoorn, het Nederlands Openluchtmuseum, Burgers Zoo en zweefvliegcentrum Terlet in Arnhem, binnenstad van Hattem.