Twitterstiltes...
Tuurlijk kan je er wel IETS uit opmaken, en je kan wel een opname periode schatten onderhand, ik weet ook dat ze ong rond 10 mei weg zijn gegaan, en rond 4 juni terug, maar..
Veronica van Expeditie robinson gaf al aan, twitterstiltes kunnen op vandaag ZO makkelijk gecoverd worden. Kandidaten kennen het spel ook, omdat ze dat van andere oud kandidaten gehoord hebben of omdat ze zelf fan zijn. veronica liet bijv. een vriendinnetje tweeten voor haar, zodat niet opviel dat ze weg was geweest. Dus wat zegt een twitterstilte..
Ik ging bijv kijken naar jennnifer, sofie en freek en hun volgen ook alle 3 redelijk recent Winston Gerstanoviwc, vriend van Renate (seizoen 7) en presentator bij RTL. Stel hij zou meegaan, stel, dan zou hij Renate kunnen laten tweeten. Ze weet als geen ander dat er molloten zijn die naar twitterstiles op zoek gaan, hij heeft geen twitterstilte maar dat wil in zijn geval dus niks zeggen. Tenzij ie gewoon heeft gepresenteert bij Boulevard, maar dat heb ik niet teruggezocht. Gaat ook niet om Winston maar om het geval twitterstile @RENS