Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Owen heeft wel Twitter, ik geloof dat hij voor @Koefnoen twittert.Daar is een stilte van:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)1 mei tot en met 29 mei
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat écht wil weten toch??
Ik hoop op een soortgelijke leader zoals in 2012.
er zit een heel team bij koefnoen, van paul tot bianca, tot plien, tot owen tot crew. wie zegt dat nou juist owen dit account bij houdt? of weet je dat?
Via een crew lid is bekend dat ze op 5 juni zijn teruggekomen.Er is altijd drie weken opname periode, dus vertrek rond 15 mei.Tygo en Jan Willem hebben een twitterstllte van 13 mei tot 7 juni.Ga er maar vanuit dat dat de opnameperiode is geweest.Alle twiterstiltes buiten deze periode hebben denk ik niets met WIDM te makenVeel valt er tot nog toe niet uit het twittergedrag te halen en ik denk dat dat ook niet gaat lukken. Sinds 2011(Pepijn) probeer men dit wel te voorkomen.
Dat zei ik ja, maar wat was er met pepijn dan?@renskejent, ik zei crew. Niet paul of plien
Die was duizend maal beter dan versietje 2013, maar ik verwacht dat ze het gewoon op de 2013-versie houden.
Ik denk dat ze elk jaar verandering zoeken, en ze weer iets anders doen. Heb het gevoel dat Susan en Aaf er lang in blijven zitten trouwens.
Voor degenen die het niet hebben gezien:
De uitspraak van Art bij Life4You is ook apart:'Maandenlang hebben ze in het duister geleefd, en nu zitten ze in het volle licht van de studiolampen.' Vond ik een aparte uitspraak, maar het zal wel niets betekenen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
908 gasten en 1 vaste bezoeker