Ik hoop gewoon dat het Jeniffer Hofman is want die ander ken ik niet
Die heeft in Kinderen Geen Bezwaar meegespeeld, daar ken ik haar van.
In elk geval, als je de leeftijden van oud naar jong opschrijft (met namen erbij dan en ten tijden van de opname), krijg je dit:
Susan Visser - 47 jaar
Owen Schumacher - 46 jaar
Tygo Gernandt - 39 jaar
Daphne Bunskoek - 39 jaar
Aaf Brandt Corstius - 38 jaar
Jan-Willem Roodbeen - 36 jaar
Sofie van den Enk - 33 jaar
Maurice Lede - 28 jaar
Freek Bartels - 27 jaar
Dus iemand van 33 jaar of jonger erbij zou de groep meer balans kunnen geven. Of tussen de 33 en 38 jaar. Dan heb je grotendeels in de 30 met 2 uitschieters naar beneden en 2 uitschieters naar boven.
Edit:
Ik vind de groep qua oude leeftijd wel meevallen hoor. Ja misschien ouder dan de vorige groepen, maar qua leeftijd is dit nog niet eens zo'n heel oude groep.
Sterker nog, naar mijn mening was de groep vorig jaar te jong voor de opdrachten die ze kregen. Op het bungeejumpen na en de laseropdracht heb ik niet echt iets gehad van, dat kan een ouder persoon echt niet doen.
Ik bedoel, Safari opdracht, Gedichten opdracht, een kerk zoeken, het mol in de molspel (kom even niet op de naam), over een touw lopen en woorden onthouden, goudzoekopdracht, fotoontwikkelopdracht, met een plattegrond naar het krugerpark gaan, foto's maken op de grote open vijver wat Tania en Tim deden, het leren van Zulu en maken van foto's daarvoor, het aan de touwen trekken, de bibliotheekopdracht, de treinopdracht. Allemaal opdrachten die je kan doen ongeacht je leeftijd, maar om eerlijk te zijn voor de wat jongere avonturiers in mijn ogen makke opdrachten. Als ze komend seizoen dergelijke opdrachten hebben, heb ik helemaal niet zoiets van de groep is te oud want het leverde wel in zijn totaliteit mooie beelden op en wederom zeer goede televisie.