Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
hij zei: in ieder geval VOOR het gala!
Spelling, voornamelijk het spellen van namen, is soms erg moeilijk.Daphne Bunskoek, Sofie van den Enk, Owen Schumacher, Freek Bartels, Jan-Willem Roodbeen, Susan Visser, Tygo Gernandt, Maurice Lede en Aaf Brandt Cortsius.Hoewel: die laatste achternaam heb ik ook op moeten oefenen.Zeg nou niet dat iedereen wel weet wie er bedoeld wordt, maar taalbeheersing is toch ook best belangrijk. Anders weet straks niemand meer hoe je iets schrijft.
Oh, dus er doen er 11 mee?
Ik weet niet of dit feitelijk helemaal klopt, maar ik vind de groep tot nu toe heel erg 'op leeftijd'. Niet dat het om een stelletje 40+ers gaat, maar ik mis nog een beetje de olijke puberale (soms dommige) jonge hond van het stel. Hiermee bedoel ik een Zarayda, een Tim Haars, een Tim Kamps, een Pepijn Gunneweg, een Dennis Storm --> snappen jullie wat ik bedoel?Is niet per se negatief! De kandidaten lijken me allen namelijk zeer intelligent. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat zich in het spel gaat uitten. Veel fanatisme?
Anniko van Santen of Mel Wallis plz?
Mooi lijstje met namen, maar Jennifer Hoffman lijkt mij zeer onwaarschijnlijk als laatste kandidaat, omdat zij samen met Tygo in Dokter Tinus zit.Zou een beetje raar zijn als ze 2 mensen uit dezelfde serie aan het programma mee laten doen.Ik zeg nogsteeds Annette Barlo, of aan de hand van de vervormde stemmen: Gigi Ravelli (geen twitter)
Ik ken er 5/9. Niet slecht voor mijn doen!Daarnaast, ff een lijstje van programma's op tv waar morgen eventueel de kandidaat bekend wordt gemaakt: RTL Boulevard, Shownieuws - vroege editie, Shownieuws - late editie, De Wereld Draait Door, RTL Late Night... Nog meer?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
931 gasten en 4 vaste bezoekers