Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Nog heel verg weg, maar toch:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)In het Molboekje staat dat er een seizoen 15 komt !
QUOTE!!!!
Wakker in een Chinees hotelbed met jetlag. Alles voor de rekenkamer. Heeft #widm al gewonnen?
16u geleden: @SofievandenEnk: Weer koppelt ze WIDM aan China, in 1 tweet
Ja...maar ze ging naar china voor de opnames van de rekenkamer..waardoor ze net de televizierring moest missen...vind je het gek?
Zwarte Vrijstelling? Ik denk ook iets met iemand naar huis sturen, dus misschien ook de Mol? Hahahaha zou wel een twist zijn
Maar Aaf is dat ook.
IK HEB EEN IDEE WAT DIE ZWARTE VRIJSTELLING IS!Ik weet het niet zeker, maar ik heb een poosje geleden aan de AVRO en aan IDTV voorgesteld om gekleurde vrijstellingen te nemen. Alle gekleurde vrijstellingen bij elkaar vormen een supervrijstelling waardoor er niemand naar huis moet.Het is heel goed mogelijk dat die zwarte vrijstellingen één van die gekleurde vrijstellingen is!
Ik stuurde het idee van gekleurde vrijstellingen en ook van gekleurde jokers in via dat ideeënformulier dat op de WIDM-site stond! Ik heb ook best veel mogelijke opdrachten ingestuurd, benieuwd wat de uitzending heeft gehaald!
Ik denk dat de zwarte vrijstelling een vrijstelling is waar je zelf mee mag kiezen in welke aflevering je ze inzet; Zo kan je hem bijvoorbeeld inzetten in aflevering 5 of 1 ofzelfs 9...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
935 gasten en 2 vaste bezoekers