Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
eeh omdat de pers de informatie voor de molloten verzorgd
Maar dat is niet zo leuk als een perspresentatie met de kandidaten en Art...
Er is een embargo tot de week van 2 januari. Er komen waarschijnlijk dus niet direct artikelen en items op tv en in de krant.
Let dat embargo zo nauw? Was jij er vorig jaar ook bij? Er werd wel gezegd dat de pers een beetje voorzichtig moet omspringen met de info uit de aflevering.
Dit is voor het eerst dat ik af weet van een embargo, dus ik denk dat het wel streng is.
Iets zal er toch wel bekend worden, aangezien de verschillende tv-gidsen en kranten er toch wel de nodige aandacht aan zullen besteden.
Waarom is Sofie de enige die een ander shirtje aanheeft op de tweede foto t.o.v de eerste groepsfoto?
Volgens mij heeft Sophie haar shirt met lange mouwen uit gedaan, die zit op de tweede foto om haar heupen geknoopt
Maar ben ik nu de enige of zijn er hier meer mensen die denken dat de kandidaten en Art er op de foto's 'doorweekt' uitzien? Of het heeft geregend, of het is iets met de scherpte-instelling ofzo geweest...
Waar het altijd is: avro.nl/pers, dan Beeldmateriaal, dan Wie Is De Mol 2014 (kandidaten)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1088 gasten en 5 vaste bezoekers