Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Wieisdemol.nl is nu ook over naar 2014 lay-out
@Lautjuh: leuk dat je erbij aanwezig was, mag je iets over je eerste indruk zeggen of zit daar een algeheel embargo op?
Wat wilde je nog meer weten?
Dat mag wel hoor. Je bedoelt een eerste indruk van het seizoen? Ik denk dat er een topseizoen aan zit te komen. Vooral vanwege de kandidaten. De chemie in de groep is direct al heel erg goed en sommigen hebben me echt verrast. Heb echt veel gelachen tijdens de aflevering. De opdrachten zijn als altijd weer goed, maar daar ga ik niet zoveel over zeggen. Wat wilde je nog meer weten?
JAAAAA aflevering 1 is VET!Net terug van de perspresentatie en genoten van de aflevering, onwijs veel gelachen, superleuke groep! Een aantal kandidaten hebben me behoorlijk verrast met hun leukigheid-gehalte Laat het nieuwe seizoen maar beginnen! Fotootjes komen straks
is er ook gezegd waar Jennifer Hoffman gebleven is? ze is niet te zien op de groepsfoto en de andere foto's zijn ook niet duidelijk.
Is er naast de leader nog meer aan de vormgeving veranderd?
Betere 1e aflevering dan vorig jaar?
Is er bekend waarom Jennifer Hoffman er niet was?
Ja, ze kon er niet bij zijn vanochtend, zat in het buitenland.
Had ik al gevraagt [sic], is al antwoord op gegeven:
het komende seizoen van Wie is de Mol? heeft een speciale app waarin fans kunnen raden wie De Mol is.
Oops, ik had inderdaad een stukje topic overgeslagen met lezen !
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1025 gasten en 2 vaste bezoekers