Volgens mij had ik dit hier nog niet gelezen. (of had ik dit over het hoofd gezien?) Op de site van de Televizier kwam ik volgend bericht tegen. Hoe dan ook: allemaal natuurlijk kijken!
"In 13 jaar Wie is de Mol? – Niets is Wat het Lijkt komen de beste opdrachten, grootste successen en enorme mislukkingen voorbij. De special is te zien op woensdagavond 1 januari om 21.20 uur op Nederland 3.
Vooruitblik
Naast een terugblik op de afgelopen dertien jaar wordt er ook vooruitgekeken. In Opium vertelde presentator Art Rooijakkers daarover: “Op 1 januari komen we met een soort preview. We kijken niet alleen terug naar de afgelopen dertien seizoen van Wie is de Mol?, we kijken ook vooruit naar het nieuwe seizoen. Met de beste Mollen bijvoorbeeld, waar je ook op kunt stemmen. Ook komen er oud-kandidaten aan het woord en krijg je oude fragmenten te zien.”
App
En er is meer Wie is de Mol?. Vaste prik tijdens Wie is de Mol? is dat vrienden onderling raden wie 'de Mol' is. Gelukkig gaat het programma met zijn tijd mee want het komende seizoen van Wie is de Mol? heeft een speciale app waarin fans kunnen raden wie 'de Mol' is. Deelnemers spelen tegen elkaar in een speciale groups-poule. De uiteindelijke winnaar wacht een geweldige prijs: Hij of zij mag de eerste paar dagen van seizoen vijftien mee met de cast van Wie is de Mol? Ja er is goed nieuws: de AVRO heeft al bevestigd dat er ook een vijftiende seizoen komt.
Hong Kong
Seizoen veertien van Wie is de Mol? is te zien vanaf donderdag 2 januari 2014, 20:30 uur op Nederland 1. Het avontuur speelt zich dit jaar af in het bruisende Hong Kong. De kandidaten zijn al bekend: Owen Schumacher, Tygo Gernandt, Jan-Willem Roodbeen, Maurice Lede, Freek Bartels, Sofie van den Enk, Daphne Bunskoek, Jennifer Hoffman, Susan Visser en Aaf Brandt Corstius.
Wie is de Mol
Wie is de Mol? is een spelprogramma dat sinds 1999 wordt uitgezonden door de AVRO. In het programma doen bekende Nederlanders avontuurlijke, spectaculaire en spannende opdrachten. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de prijzenpot. Er is echter een maar: Iemand in de groep saboteert alle opdrachten, 'de Mol'. De vraag wie de saboteur is houden de deelnemers en de kijker voortdurend in zijn greep. Mollen uit vorige seizoenen waren onder anderen Inge Ipenburg, Patrick Stoof en Annie-Marie Jung.
Ontknoping
Naar de spannende ontknoping van het dertiende seizoen van Wie is de Mol? keken maar liefst 2,5 miljoen kijkers. Toen bleek Kees Tol 'de Mol' te zijn. Het populaire programma werd in 2013 eindelijk beloond met het winnen van de Televizier-ring."