Auteur Topic: [PT] The Hunger Games  (gelezen 70042 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PT] The Hunger Games
« Reactie #120 Gepost op: 13-03-2013, 23:06:00 »
wat een drama spel is dit ook zeg ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #121 Gepost op: 13-03-2013, 23:08:09 »
Heerlijk ;D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #122 Gepost op: 13-03-2013, 23:08:19 »
robbie overweegt een "tim"

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 13-03-2013, 23:54:58 »
Nieuwe stand van zaken van de arena!

Overigens, voor wie het nog niet door had: de coördinaten werken als volgt:
De kolommen zijn duidelijk: A t/m R
De rijen zijn schuin oplopend. Rij 1 bestaat bvb slechts uit twee vakjes, namelijk 1A en 1B. Zo zijn er 20 rijen die schuin omhoog lopen. 't Is maar dat jullie het weten. :)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 14-03-2013, 00:12:24 »
Subopdracht 2 is verwijderd uit de tournooien. Het is wel de bedoeling dat iedereen mee kan doen natuurlijk.
Omdat het hele tournooigedoe een hoop... gedoe is, ga ik het anders aanpakken. We doen dezelfde manier als met Jurassic Golf in Peking Express: je speelt en stuurt me je beste score op met een printscreen (ik kan de topscores in de Arcade games namelijk niet gebruiken omdat sommigen onder jullie daar al hoog staan).

Dus: Speel deze drie spellen en stuur me je beste scores VOOR ZONDAGAVOND 19u! Je mag per spel maar één keer een score opsturen en hou het aub eerlijk. Dus ga niet photoshoppen en speel het spel zélf (dus niet aan elkaar printscreentjes doorsturen om je vriendje te helpen, want dat is ontzettend flauw, zo wil je niet winnen).
AVOIDER
CASTLE DEFENDER
DUCK HUNT

Je mag je printscreen ook naar me mailen als je niet weet hoe het te pm'en. Vraag me dan even m'n mailadres via pm (als je het nog niet hebt).

Ik zet dit ook in de post waar de subopdrachten gemeld staan.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 14-03-2013, 00:15:23 »
Ik had net met oefenen (voordat ik wist dat ik een printscreen moest maken) een best leuke score. Mijn beste score tot nu toe. als ik een printscreen maak van de ranglijst (waar de tijd van behalen staat = vandaag) mag dat dan ook?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 14-03-2013, 00:18:25 »
Ik had net met oefenen (voordat ik wist dat ik een printscreen moest maken) een best leuke score. Mijn beste score tot nu toe. als ik een printscreen maak van de ranglijst (waar de tijd van behalen staat = vandaag) mag dat dan ook?
De tijd van behalen staat daarbij, dus dat mag ook. De rest van jullie mag dat ook wel, ik kijk dan enkel naar de tijd van behalen en die MOET NA donderdag 0:00 liggen om geldig te zijn. Als je al een hele hoge score in de topscores hebt staan en die niet kan evenaren, zal je dus sowieso een printscreen moeten opsturen van wat wél je hoogste score is.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 14-03-2013, 00:19:21 »
REGELTOEVOEGING VOOR SUBOPDRACHT 3 (Het Gevecht / De Arena): Je mag op éénzelfde dag niet dezelfde persoon meerdere keren aanvallen door er cirkeltjes omheen te lopen en telkens toe te slaan. Dus eenzelfde persoon kan per dag maximum één keer aangevallen worden. Je mag wel zoveel mogelijk verschillende tributen aanvallen uiteraard.

Deze regel is ingevoerd omdat het anders adhv bovenstaand overzicht erg makkelijk en flauw zou zijn om drie keer rond een tribuut te stappen en hem/haar telkens aan te vallen.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 14-03-2013, 00:29:11 »
Voor die duckhunt wil ik iedereen even als tip meegeven dat je snel moet zijn met het maken van je printscreen want hij gaat automatisch submitten.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #129 Gepost op: 14-03-2013, 01:34:56 »
Voor spel 3: ik geef nu telkens één stap door, wacht dan tot ik bevestiging krijg van jou, Robbie, en geef dan pas een volgende stap door.

Ik neem aan dat dat ook de bedoeling is?

Niet dat je in één keer alle drie de stappen doorgeeft, of zou dat ook mogen?

(edit: je schreef dat het de afgelopen avond wel mocht omdat je toen weg was, maar klopt het dat het nu gewoon weer 1 zet per keer is?)
« Laatst bewerkt op: 14-03-2013, 02:30:05 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 14-03-2013, 02:14:16 »
Met spel 1 is het verhaal van het boek en de film trouwens behoorlijk herschreven!  ::oink:: ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #131 Gepost op: 14-03-2013, 10:38:48 »
Met spel 1 is het verhaal van het boek en de film trouwens behoorlijk herschreven!  ::oink:: ;D
we hebben gewoon wat nieuwe hoofdpersonages >:D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 14-03-2013, 10:39:14 »
Ik ga pas na het werk een up-to-date kaart posten en antwoorden op de pm's waarin jullie je verplaatsingen doorgeven, want op het werk is het moeilijk om overzicht te houden of je iets vindt/iemand raakt/etc...

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 14-03-2013, 10:41:02 »
we hebben gewoon wat nieuwe hoofdpersonages >:D.

De boeken zijn al niet bepaald vrolijk, maar hier kun je een happy end echt wel vergeten.  ;D

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #134 Gepost op: 14-03-2013, 13:53:33 »
Ooh brings back memories, Duck Hunt! Met zo'n oranje pistool voor de tv, cool  8)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 14-03-2013, 14:16:52 »
Ooh brings back memories, Duck Hunt! Met zo'n oranje pistool voor de tv, cool  8)
Ja he. Ik zag mezelf ook al weer zitten in de kelder.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #136 Gepost op: 14-03-2013, 14:29:05 »
Dit is overduidelijk niet mijn spel. Ik kan al zo goed als niks meer doen volgens mij... :\'( Kan ik eindelijk weer eens online, blijkt dat ik eigenlijk me niet eens had kunnen inschrijven voor tournooi 2... Maar goed, ik denk dat ik nu alle tijd heb voor tournooi 2...
Ich bin ein Bärliner!

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 14-03-2013, 16:05:49 »
Wanneer eindigt Duck Hunt?!

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 14-03-2013, 16:08:25 »
IK WIL NIET MEER! LAAT HET STOPPEN!

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 14-03-2013, 16:14:12 »
IK WIL NIET MEER! LAAT HET STOPPEN!
::rofl::

Na 3 rondes bij mij?
🜃