Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
oh maar dan kunnen we nu nog lopen toch?
Het tournooi kan nog niet beginnen omdat nog niet alle plaatsen gevuld zijn. Je kunt pas aan het eerste spel beginnen als de tournooi vol zit. Vervolgens kun je pas aan spel 2 beginnen als iedereen klaar is met spel 1.
K@ren staat er 2x in zie ik
Subopdracht 2: Behendigheid, verdediging & jachtIk heb een toernooi aangemaakt in de Arcade spellen sectie van RealityNet. Je vindt het toernooi door hier te klikken.Jullie moeten drie Arcade games spelen. Ik moet bekennen dat ik nog nooit zo'n toernooi heb gedaan, dus ik weet niet heel goed hoe het werkt enzo, maar we zien wel. Het is in ieder geval beveiligd met een wachtwoord, zodat een toevallige passant die niet van het bestaan van Zap weet, niet aan het toernooi mee kan doen, want anders zou die één van de 12 plaatsen innemen, waardoor jullie niet zouden kunnen spelen. Ik stuur het wachtwoord nog via pb.Jullie moeten drie rondes spelen die de belangrijkste vaardigheden van een tribuut zullen testen: - Avoider: test je behendigheid- Castle Defender: test je verdedigingsbekwaamheid- Duckhunt: test je jachtinstinctIs er iemand die die toernooien kent? Moet iedereen er eerst ingelogd zijn voordat er gespeeld kan worden?In ieder geval zal op het einde van het toernooi een rangschikking uit de bus komen. De winnaar wint 12 kopermunten, de 2e 11 enz tot de laatste die slechts één kopermunt wint.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
956 gasten en 9 vaste bezoekers