Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
3 lootjes voor de immuniteit.
4 is wel veel, als ik 4 bied, durf je dan voor 5 te gaan?
als je lootje getrokken wordt, is er altijd nog kans dat iemand dit zegt:
wat ik me nog van de film kan herinneren is dat het einde een beetje valse spelleiding was. Ik ben dan ook bang dat er morgen nog een addertje onder het gras zit of zo.
Vraag me dat nog maar een keer, morgen om 17.55 uur.
Ik heb een vraag over de veiling. Stel, ik bied 4 lootjes voor een voordeel, en vervolgens biedt iemand anders 5 en die wint, gaan dan alleen die lootjes de bokaal in, of ook mijn 4?
De spelleiding is sowieso al een beetje vals, want die heeft gezegd dat ik gewonnen had en nu is er dus helemaal geen winnaar.
* Nieky was een dagje internet aan het ontwijken vanwege sportopnames en kan het niet meer volgen....Wat is er gebeurt in de afgelopen 6 pagina's
JIJ hebt gezegd dat je de winnaar bent. Ik heb alleen geantwoord dat er niet echt één winnaar is.
Daarmee ben ik als eerste klaar en denk ik dat ik de opdracht gewonnen heb.Mocht dit allemaal waar zijn, dan krijg ik graag bevestiging.
Klopt helemaal! Jij gaat voor eten al geen extra lootjes moeten inleveren.
Nog wat tributen gekilde, wat muntjes gewonnen met de arcade spelletjes en nu zijn ze aan het bieden in een veiling.
Je had gewoon niet goed gelezen wat ik je pmde. Maar later heb je idd bevestigd dat er geen winnaar was, dus ik neem je niks kwalijk hoor.
1 lootje voor die vijf kijkcijfers
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
825 gasten en 0 vaste bezoekers