De laatste stand van zaken:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heb bijgehouden wie wie aangevallen heeft, enkel punten in een excel file gezet als je iemand aan viel en als je aangevallen werd. Als het goed is hebben jullie zelf wel ontvangen welk nummer jou aanviel etc.
De eerste twee afvallers vielen tegelijk af door een finale zwaai van, ik denk nummer 10. Nummer 12 wist nog wel een halve emmer water mee te graaien:
Jann & LdHmolletje aka nummers 6 & 12
De derde afvaller werd...
De vierde had verschillende aanvallen overleefd omdat hij een schild had genomen en heeft zo ook een halve emmer water bij elkaar kunnen sparen:
De vijfde heeft koelbloedig gestreden en zeker vijf keer mensen aangevallen, maar helaas sneuvelde hij zelf, toch nog met een halve emmer water op zak:
De zesde had geen wapen en heeft dus niemand aangevallen, maar onderweg wel 4 kopermunten gevonden. Hij werd 4 keer door nummer 5 aangevallen en dat werd hem fataal:
mollenvanger22 aka nummer 8
De zevende heeft lange tijd onzichtbaar rondgedwaald door de camouflage te kiezen. Ze heeft niemand aangevallen, maar onderweg wel meel gevonden:
De achtste werd vandaag nog koud gemaakt. Ze trok het veld in zonder wapen en vond 2 kopermunten en stond lang genoeg in de rivier voor een halve emmer water..
Blijven er dus nog vier over, waarvan nummer 2 onzichtbaar heeft rondgelopen met zijn camouflage. Hij raapte onderweg 5 munten op en heeft dacht ik ook graan en een halve emmer water meegenomen:
Dus bleven D*N, Fabiann en K@ren nog over. En ik moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik ergens de tel kwijt geraakt ben. Mochten jullie zelf in jullie pm's nog kunnen zien hoe vaak jullie iemand geraakt hebben, laat het me dan aub weten. Ik heb wel een richtlijn, want heb ze wel bijgehouden, maar als ik alle aanvallen op tel en ik tel elke keer iemand aangevallen geweest is op, dan kom ik niet op hetzelfde uit, dus heb ik ergens een paar puntjes vergeten zetten.