Beste kandidaten,
Door het winnen van De Slimste Mens, mag ik terugkeren naar primetime. Ik ben deze ronde echter geen kandidaat en kan dus niet afvallen. Nogal wiedes, want ik ben BIG BROTHER!
Jullie gaan eerst strijden voor immuniteit!
Ik heb jullie daarvoor opgedeeld in drie trio's:
Trio 1:
Trio 2:
Daisy, Mollenvanger22, LdHmolletje
Trio 3:
De jury en Robbie hebben jullie gerangschikt in acht verschillende categorieën:
Humor
Intelligentie
Strategie
Eerlijkheid
Zelfstandigheid
Betrouwbaarheid
Tactvol
Bescheidenheid
Als je op 1 stond, kreeg je de meeste punten, stond je laatst, dan kreeg je de minste punten.
Jullie moeten nu in je eigen trio overleggen wie van jullie drie het best zal scoren in welke categorie. Als jullie daar uit zijn, post dan in dit topic "Wij dagen de andere trio's uit in [categorie] en zetten daarvoor [naam kandidaat] in".
Dan mogen de andere twee trio's overleggen wie van hun trio zij denken dat het best gescoord heeft in die categorie en als ze er uit zijn moet iemand van de trio's posten "Wij zetten [naam kandidaat] in".
Als beide trio's dat gedaan hebben, worden de punten bekend gemaakt die elk trio daarmee gehaald heeft.
Daarna is trio 2 aan de beurt. Ook zij moeten iemand kiezen en een categorie. MAAR LET OP! De persoon die al gekozen geweest is, mag
NIET meer opnieuw gekozen worden!! Ze moeten dus kiezen uit één van de 2 kandidaten die nog niet gekozen werd in de eerste categorie.
Daarna volgen we hetzelfde proces, ook de andere trio's mogen niet meer dezelfde persoon kiezen die ze al gehad hebben. De punten worden bij elkaar opgeteld en dan is het de beurt aan trio 3. Zij moeten hun overblijvende kandidaat inzetten, maar mogen nog wel de categorie kiezen.
Bij de andere trio's wordt dan automatisch de kandidaat die nog niet ingezet geweest is, gekozen. Alle punten worden opgeteld en het trio met de meeste punten gaat door naar de volgende fase in de strijd om immuniteit en ze moeten dan tegen elkaar spelen! Maar meer info daarover, volgt later.
Ik mag ook bepalen welk trio begint. Welke trio als tweede een categorie mag kiezen en welk trio laatst moet. Dit is de volgorde: [en dan post je dus welk trio eerst mag beginnen, wie 2e en wie laatst]
Veel succes!