Ja, go-ahead denkt dat Leontientje spelen makkelijk is, maar
Je hebt helemaal gelijk. Jij bent de echte topper
Ik heb het inderdaad onderschat. Al moet ik wel zeggen dat dit ook kwam omdat ik haast had en eigenlijk al weg had willen zijn! Ik ergerde me zelfs aan Lucky dat die niet zo snel was als Bjornn die middag
! Ik wilde echter ook weten wie er zou winnen. Ik heb zelfs ook nog even gecheckt wat er onder lemmy zijn nummer 5 zat om zeker te weten of Lucky zou winnen
!
Verder vind ik eigenlijk niet dat ik het dankwoord van de heren verdien. Het positieve dat ik aan het spel heb meegegeven is dat het veel sneller klaar was dan anders (denk ik
), maar ik heb meerdere malen onduidelijkheid veroorzaakt en ik heb een onderdeel van het spel openbaar gemaakt wat het minder gokwerk maakte dan het was (het vertellen dat er 2x bankroet en 2x verliesbeurt in zat per rad, ik weet niet of dit bewust niet verklapt was of niet.. achteraf maakte dit het in eerste instantie voor Bjornn en daarna makkelijker voor Lucky om de kansen af te wegen met het raden van getallen).
Beide heren hebben er echter zelf het maximale uitgehaald en uitmuntende scores neergezet. Respect voor Bjornn met zijn score, maar als met zoveel pech in de eerste beurten Lucky nog weet te winnen dan kan er maar 1 terechte winnaar worden aangewezen. Van harte! Geniet van de overwinning en sterkte met de volgende opdracht voor als je vergeten was dat je er nu nog steeds niet bent :p
!