Mededeling: het kost me 20 euro om 24 uur internet te hebben hier. (nouja, het bedrijf betaalt, maar toch)
Dus ik ben nu nog héél even online en zal dan pas vrijdag terug online kunnen zijn. Jullie kunnen het echter vast welzonder mij af, aangezien de opdrachten allemaal gepost zijn.
Er waren nog vragen, ik probeer ze te beantwoorden:
- Er gebeurt niets met de pot. Aangezien we heen en weer zappen en we hier midden in WIDM erecht gekomen zijn en daar ook niet iemand de pot wint als er nog 8 andidaten over zijn. Iemand zal de pot wel winnen, maar tegen dan zijn jullie al lang naar een ander programma gezapt.
- Of De Mol kan afvallen, laat ik nog in het midden.
- Of MV De Mol is laat ik nog in het midden.
- D*N krijgt géén joker omdat ie awesome is.
- bij de webcams is het eigenlijk de bedoeling dat je per item maar één screenshot mag sturen en dus niet een screenshot voor twee of meer te vinden items mag gebruiken. Ik denk dat intussen al wel gebeurd is, maar dan kunnen jullie eventuel nog vervangende zoeken. Ik zal het niet afkeuren voor alles wat hiervoor gepost is, maar als je helemaal zeker wil zijn, kan je dus alsnog screenshots posten van dingen die al gevonden zijn maar die op een screenshot met twee of meer te vinden dingen stond.
- De anagrammen mag je wel delen, maar in hoeverre kunnen jullie elkaar daarin vertrouwen?
- Nogmaals bedankt voor de complimenten ivm de opdrachten.