Op 6 stond bij mij
Schulz.
De presentatie is in ieder geval leuk, jammer genoeg de kleding iets minder
. De schoenen zou ik omwisselen. De hakken van moeders zijn meer geschikt voor de dochter en de schoenen van dochters lopen denk ik iets stabieler voor moeders. De nagels als ding voor beide is leuk gevonden en het werkt. ( Ook voor hun dier). De jurk van moeders is iets te gala, maar niet heel erg. De riem is leuk.
Maar wat heeft Helma voor een verschrikkelijke jurk aan
. Het is net zo'n gala ding als moeders heeft en totaal niet hip. De zebra printen worden iets teveel met deze gala jurk die is afgewerkt met een tafelkleed van grootmoeders.
Dochter is dus afgekeurd en vandaar in de bottom 3.
Op de 7de had ik:
Ldhmolletje.
De pakken voor de heren zijn wel heel erg strak en netjes, daar zou ik me als skateboarder niet goed in voelen ( en ook als niet skateboarder trouwens). De speldjes zijn wel leuk
. De stropdassen zijn net zoals de flamingo variant van mollenvangert afschuwelijk. De hoog opgetrokken sokken kunnen ook echt niet, net zoals de afgrijselijke schoenen. Waar echt niets hips aan is te zien
. De auto heeft geen toegevoegde waarde. De broeken zijn wel oke, verder geen uitgesproken mening over
>
Voor mij is het een close call, Ldh of MV, voor mij zouden ze misschien wel omgedraaid kunnen, maar ik heb Ldhmolletje hier de voordeel van de twijfel gegeven
.
Op 8 heb ik dan onze
mollenvangert.
Het overhemd is dus roze, wat niet mocht. De Colbert is wel leuk en netjes
. Dan komt de afschuwelijke flamingo stopdas
. Sorry, die kan echt niet. ( en dat is nog niet het dieptepunt). De schoenen zijn wel weer mooi glimmend, wel iets wat een homoseksuele man zou dragen schat ik zo
.
Ik denk dat we dan het dieptepunt krijgen. Het flamingo shirt. Niemand wordt nog serieus genomen in zo'n shirt. Wat een afschuwelijk shirt, lijkt alsof ie bij het leger des heils vandaan komt ( no offence Ldhmolletje
). De schoenen redden hier je project weer. De regenboog machette vind ik leuk, alleen als je niet met je geaardheid te koop wilt lopen, dan is het een minder goed idee.
Niet zo geslaagd door de genoemde dieptepunten. Daarom was hij voor mij de afvaller.