Weet niet of het iemand nog interesseert, maar dit had ik:
Daisy
Hippe kleren die goed bij het duo passen. Ik wil Ben's kleren hebben! Het had leuk geweest als er toch nog ergens een andere verwijzing naar de papegaai geweest was behalve veel kleuren. Vooral bij Ben ontbreekt er wat papegaai.
Nina is wel héél matchy-matchy.
Originaliteit 7
Presentatie 9
Algemeen 8,5
Representatie dier 6
Matching duo's 7
Bonuspunten 2
Totaal 39,5
Fabiann
Mooi gepresenteerd met lichte kleuren en luchtige tekst, wat helemaal bij Anna & Franka past.
Ik begrijp de hele look in één oogopslag, maar het had toch leuker geweest als je zelf kleren had gemixt en gematcht. Nu lijkt het meer alsof een andere stylist jouw werk gedaan heeft.
Rode schoenen Anna passen niet echt bij de rest.
De Sari is AMAZING! Mooi gevonden om de afkomst van de Bengaalse tijger als inspiratie te nemen.
Originaliteit 5
Presentatie 9
Algemeen 8,5
Representatie dier 7,5
Matching duo's 6,5
Bonuspunten 2
Totaal 38,5
Mollenvanger22
Goed gevonden om het grijs van de baby flamingo's te gebruiken. Gaan de lichtroze ellebogen niet te hard op gaten in de jas lijken als het onderhemd ook lichtroze is?
Ryan’s schoenen zijn top!
Het speldje is op zich mooi gevonden, maar lopen ze dan niet alsnog te koop met hun geaardheid? Hoewel het wel subtiel is…
Originaliteit 8
Presentatie 7
Algemeen 8,5
Representatie dier 8
Matching duo's 9
Bonuspunten 0
Totaal 40,5
Schulz
Hanja’s jurk is wel heel bombastisch, maar passend voor een bal en sowieso erg gaaf met de zwarte riem.
Het kleine detail van de nagellak is goed gevonden. Ziet er op de afbeelding wat cheap uit, maar ik vermoed dat dat komt door de roze achtergrond.
Moeder en dochter zijn niet heel erg tegenovergesteld, beiden een wijd uitlopend jurk met een zwarte riem. Zal Hanja dit wel ok vinden?
Schoenen en ondergoed Helma zijn niet mijn ding.
Misschien een beetje té zebra allemaal?
Originaliteit 6
Presentatie 8
Algemeen 5,5
Representatie dier 9
Matching duo's 7,5
Bonuspunten 0
Totaal 36