Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Totaal aantal stemmen: 27
Poll gesloten: 5-05-2013, 22:01:27
Dit en volgens mij komt er alleen een poll voor onderdeel 1. Onderdeel 2 stemt alleen de jury over, dus die hoeft hier ook niet geplaatst te worden.
was echt zo niet de eerste
Ha Robbie, Voor opdracht 1 heb ik van twee foto's één gemaakt, maar hoe ik dat dan weer moet opsturen???dus hier maar die twee foto's. Het model moet rechts onderin in de foto van het stadion.
vergeet ik erbij te zeggen dat het merk van het WitZacht toiletpapier 'River' is.
Hoi Robbie,Hierbij mijn foto voor WitZacht WC papier:
Opdracht 1:(aangezien het voor een raclamefoto gaat heb ik de volgende gekozen:)
Opdracht 1:Wie beter dan WitZacht WC papier aan te prijzen dan onze a.s. koningin Maxima! Een zachtaardiger persoon zal je in Nederland niet vinden.
Hierbij mijn opdrachten. Was een heel gedoe met de zelfontspanner. Opdracht 1: WitZacht WC-papierSpoiler (klik om te tonen/verbergen)
Hi Robbie, Hierbij mijn inzending voor HNTM:Opdracht 1: WitZacht, Zó zacht, dat laat je nooit meer los
Ik denk dat hier wel een duidelijke winnaar uit komt.
Wie dan?
Vertel ik wel als t stemmen voorbij is.
Ja sorry, ik bedacht me ineens dat we de jury niet moeten en mogen beïnvloeden, dus ik denk ik haal 'm weg.
We mogen wel het publiek beďnvloeden toch?
Ja dat is wel waar. Maar de jury leest hier ook mee, en m'n post ging in sommige punten toch iets te ver, vandaar dat ik 'm weggehaald heb.
Tss, wij juryleden zijn niet zo makkelijk te beďnvloeden hoor.
Oh jammer, ik wilde net zeggen dat het meisje op mijn foto mijn nichtje is.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
954 gasten en 3 vaste bezoekers