De zwartgedrukte tekst zijn mijn antwoorden:
Go_ahead:
1. In het echte leven ben ik ook een schoonmaker geweest
2. Ik heb wel eens 100 euro gewonnen met een avondje poker
3. In heb ooit als vrouwlijk model een prijs gewonnen.
Verreweg één van de moeilijksten die erbij zit. Ze kunnen namelijk alledrie heel goed waar zijn. Maar ik vermoed dat het 2 is.grasisgroen:
1. Ik moet niezen als ik een pepermuntje eet.
2. Ik zing mezelf in slaap.
3. Ik moet altijd even de knuffeldiertjes aaien bij de HEMA.
3 is de instinker, 2 is gewoon onmogelijk dus het moet 1 zijn.hillo:
1. Ferry Doedens (bekend van zijn rol als Lucas in GTST) is mijn ex (meer scharrel dan vriend wel)
2. Ik heb de piemel van Jan Kooiman 'live' gezien tijdens een gezamenlijke plassessie ergens in Texas (Houston Airport)
3. Ik heb een avondvullend gesprek gehad met Javier Guzman in de kroeg over vibrators en elektronisch geteste condooms
Pffft! 2 zal wel niet. Dat zal wel ergens anders zijn dan Houston. 1 is zo onwaarschijnlijk, maar vanwege die toevoeging van meer scharrel dan vriend kies ik daarvoor Nieky1. Ik ken iemand die in de finale van een talentenjacht staat/heeft gestaan persoonlijk.
2. Ik heb weleens kattenbrokjes gegeten als kind
3. Ik ben tijdens het realitynet-uitje gevallen over een randje op de midgetgolfbaan
Dat is 1. Hij heeft ooit met z'n broertje in een talentenjacht gestaan en heeft die gewonnen.NextGP1. Ik heb vorig jaar meegedaan aan een Wie is de Mol-reis richting Kiev
2. Ik heb al op het podium gestaan van het Midi-theater, de Tilburgse Schouwburg en het Parktheater in Eindhoven
3. Ik ben er nog nooit uitgestuurd op school
Dit wordt een gokje, maar ik ga voor 3Miek371. ik heb 6 tenen aan mijn rechtervoet
2. Gordon heeft ooit eens een keiharde boer in mijn oor gelaten
3. ik eet de warme maaltijd het liefst koud
1 lijkt mij niet, 2 zou wel weer zo'n verhaal zijn van t was eigenlijk Gerard Joling dus ik ga hier voor 3.Molière1. De eerste nachtmerrie die ik heb gehad en me nog kan herinneren ging over Bert en Ernie.
2. Ik heb mijn ouders toen ik vijf was op vakantie teruggeleid naar de auto toen ze die kwijt waren.
3. Ik heb toen ik klein was mijn zonnebril eens in een dal laten vallen en wilde toen helemaal naar beneden om 'm te gaan halen.
Nog zo'n moeilijke. Ik denk dat het hem allemaal overkomen is, maar dat de details niet kloppen. Zo zou bv. de eerste nachtmerrie over Koekiemonster zijn geweest, was hij geen vijf maar vier jaar en was het niet z'n zonnebril maar zijn knuffelbeer oid. Aangezien 2 het meest specifiek is (op vakantie, toen ik 5 jaar was) ga ik voor deze. Robbie:
1. Ik heb eens een ree doodgeschoten.
2. Ik heb een ekster als huisdier gehad.
3. Mijn oom is een bekende Vlaming.
Voor die ree ben je te lief. Ik denk de ekster.. Dus dat is 2.