Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Je blijft me maar koppelen he
En Starlight past wel bij je. Je dacht toch niet dat ik jullie zo vaak bij elkaar schrijf in mijn WIDMO
Weet je wat, ik ga gewoon niet zeggen wat ik in eerste instantie las, ook al is het na twaalven. Moet het weer zo puberaal? Ja dat moet.
Dat klinkt wel als een leuk stelletje!
Vieffan nog niet, *hint hint*
Ik ben voor wat realistischere koppels
ik ook, straks krijg nog een hele vreemde reputatie
(..)Zestien AaPjes op een rijWelke hoort er niet bij?'Zestien AaPjes zijn geen plaag,in tegendeel, ik koppel ze graag!'aldus D*n die spontaanzijn succes omhoog zag gaan.'Ik ship een AaPjevanger, een JaaPje,een AaPje4 en ook een Naapje - en ach, er zijn AaPjes genoeg,ik koppel ook eenieder die er niet om vroeg.Ik zie kansen voor AaPjeJos,en AaPietz en AaPjekoe loopt ook wel los.Dan hebben we er nog negen,met wie kan ik nog een koppeling plegen?Misschien nog een MijnAaPjesDrechten AaPjescrazy kan ook echt.Gezien dat is jammer dat Elise niet meer kan,ach, daar maken we dan Telisaapje van.Dan hebben we nog zes AaPjes te gaan,en mijn koppelwerk is weer gedaan.Lise en Cynneke kunnen een AaPje delen,ah dat klonen - 't is plezier voor velen!Dan heb ik nog een AaPje of vierte verdelen onder de dames hier.Dolaapje en een swaapje gaan vast goedevenals Daapsy & AaPjeisgroen als het moet.Het overige AaPje houd ik voor mezelf,voor als ik iets nodig heb van de hoogste shelf'.Het laatste AaPje protesteerde: "Dit is immoreel,je kunt mij niet claimen, ik ben het origineel."'Ik ook, Ik ook; zeiden alle anderen rap'"Dus stop hiermee, voor ik naar de rechter stap."De moraal hiervan is als volgt:Je kunt klonen claimen - maar je wordt vervolgt.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
889 gasten en 0 vaste bezoekers