Onze speciale derde gast is: Welkom Hautoa!
Bedankt, leuk dat ik mee mag doen met deze leuke speciale editie van de talkshow!
Helaas wat vertraging door wat kerstverplichtingen, maar ik ben er nu!
Als nieuwe forummer weten we natuurlijk nog erg weinig van je, dus tijd voor een goed interview!
Welke studie doe je of heb je gedaan als je al klaar bent? Werk je ook? Zo ja, wat?
Ik ben momenteel bezig met het afronden van mijn studie communicatie. Daar zijn altijd heel veel vooroordelen over, maar ik ben echt dol op het vak. Het is zeker niet zo dat je die studie maar kies omdat je niks anders weet te studeren, en je hebt er wel degelijk wat talent voor nodig!
Ik word er in ieder gelukkig van en ben echt met plezier naar mijn colleges gegaan elk jaar.
Ik werk daarnaast ook nog, niet betaald helaas. Ik ben hoofdredactrice/eindredactrice/communicatiemanager bij een online platform voor muziek. Dat doe ik nu bijna anderhalf jaar en ook dat doe ik met veel plezier.
Naast wie is de mol en expeditie robinson, welke hobbies heb je?
Naast mijn werk en studie hou ik heel erg van muziek, daar ben ik echt dol op. En ik ben gek op dieren. Later, als ik er de ruimte voor heb, wil ik het liefst 3 grote dikke wollige honden hebben
Momenteel moet ik het doen met mijn hamster. Ik ben ook dol op sprookjes(werelden), dus ik heb een grote liefde voor Disney en de Efteling
En nee, ik ga jullie niet vertellen wat mijn lievelingsfilm is van Disney
Welk genre muziek luister je het meeste na?
Ik luister naar metal. Ook daar zijn veel vooroordelen over, wat een moeilijk leven toch
Ik kan echt vreselijk intens van muziek genieten, één van de fijnste dingen die er bestaan. Maar ik ben ook wel in voor een potje classic rock en ook van de Disneyliedjes kan ik genieten.
Wat is het mooiste cadeau wat je ooit hebt gekregen met kerst?
Ik heb een keer twee champagne glazen gekregen van mijn vriend, daarin stond 'onze datum' gegraveerd met een mooie roos erbij. Daar was ik wel heel erg blij mee toen, uiteraard.
Welke gedeeltes van het forum ben je van plan onveilig te maken? Ook spelletjes?
Ik ben nu al actief in de relaxhoek zoals jullie wel gemerkt hebben waarschijnlijk. Ook het WIDM deel zal ik wel in gaan meedoen. En ik ben altijd wel in voor een spelletje, dus dat gaat ook wel goed komen! Ik heb mijn lijstje voor de medeforummersquiz ingeleverd, dus jullie mogen gaan raden welke dingen bij mij horen