Is helemaal goed, hadden we ook al wel ingecalculeerd . Fijne kerst gehad?
Ik heb een leuke kerst gehad ja
We proberen het altijd zo goed mogelijk te verdelen. Kerstavond bij mijn ouders, 1e kerstdag bij mijn schoonouders en 2e kerstdag gewoon lekker met z'n tweeën. Dat klinkt heel romantisch, maar we hebben net gewoon een flinke bak kaasmacaroni weg zitten werken
Bij mijn schoonouders ben ik flink verwend met cadeaus en net nog onverwacht een weekendje weg gekregen van mijn vriend
Dus ik ben tevreden
Ik weet alles over de vooroordelen . Ik doe zelf culturele en maatschappelijke vorming, daar komen die vooroordelen ook voor. Maar erg fijn dat je de juiste studie hebt gekozen . Het werk klinkt ook super tof, denk je dat je er uiteindelijk wel echt je werk van kan maken? (betaald?)
Dat zou echt super zijn, maar helaas gaat er nu nog helemaal geen geld in om. We zijn het afgelopen jaar flink gegroeid en we zijn al best een begrip aan het worden, maar we verdienen er gewoon nog niets mee. Daar zijn wel plannen voor, maar dat zou vooral zijn om de kosten te dekken (stickers, shirts, banner, etc.) Maar zolang ik er tijd voor heb en ik geld niet hard nodig heb, blijf ik dit gewoon lekker doen.
Ben je zelf ook actief in de muziek? Bespeel je bijvoorbeeld een instrument?
Ik heb een basgitaar, maar daar heb ik al even niet meer op gespeeld. Ik kan ook geen noten lezen ofzo. Ik ben er niet heel erg goed in
Mijn vriend daarentegen speelt drums. We hebben dus op onze woonruimte van 30m2 een drumstel staan. Je moet er wat voor over hebben
I love Disney too . Kijk je ook "Once upon a time"?
Nee, helaas niet. Ik ben een schijterd en vind alles eng.
Dus eigenlijk nog een best diverse muzieksmaak . Is het muziekplatform waarvoor je werkt ook meer richting het metal/rock genre of is het veel diverser?
Het is puur gericht op metal. Het heet ook 'Ragherrie'. We maken verschillende soorten content, zoals cd-recensies, concertverslagen, videoreportages, dat soort dingen.
awh , hoe lang zijn jullie al samen?
Ik was net een week 15 jaar toen ik verkering met hem kreeg. Ondertussen zijn we bijna 9 jaar verder en wonen we al 4,5 jaar samen. En vreselijk cheesy: onze datum is op 14 februari, Valentijnsdag
Dat was toen niet eens expres zo gegaan, het was toevallig de dag dat we elkaar weer zagen (nadat we elkaar de liefde hadden verklaard op MSN (ja, dat was toen nog XD)
Waar kom je vandaan/ ben je opgegroeid?
Ik ben opgegroeid in Veldhoven, en woon dus sinds 4,5 jaar in Tilburg. Ik ben een echte Brabander en zou hier eigenlijk ook nooit meer weg willen. Pure gezelligheid
Stel iemand haalt een drankje voor je, welk drankje zou je het liefst krijgen?
Mij mag je gewoon een vruchtensapje geven. Ik drink geen alcohol, dus daar zou je me niet blij mee maken
Heb je broers en/of zussen?
Ik heb 1 broer en ik kan heel erg goed met hem overweg, altijd al zo geweest. Helaas woont hij sinds een tijd in de buurt van Utrecht en zie ik hem helemaal niet zo vaak meer. Maar des te gezelliger is het dan bijvoorbeeld met kerst, als we elkaar dan wel weer zien. Hij is getrouwd, en met zijn vrouw kan ik ook goed overweg, dus dat is altijd wel gezellig als we met z'n allen bij elkaar zijn.