Klinkt super interessant en inderdaad erg handig voor mensen die niet kunnen kiezen haha. Had je zelf ook last van het niet kunnen kiezen? of is het meer dat je alles interessant vindt? (Of beide )
Ik kan niet kiezen omdat ik alles interessant vind
En dat is op zich wel een fijne levenshouding. Eén ding kiezen is zo... eenzijdig.
- Wat is voor jou het meest inspirerende wat je hebt gedaan in je leven tot nu toe?
Ik ben momenteel bezig
Ik zit sinds kort in de studiereiscommissie, en mag nu dus de reis organiseren waar ik al twee keer op ben meegeweest. Superleuk én superspannend, dus ik verwacht mezelf wel te verbazen.
Ik vind mezelf dat ik dit moet kunnen, dus ik doe 't maar
En de Beatles toch?!
Jup
Al luister ik die niet bovengemiddeld meer, ze hebben wel verdraaid goeie liedjes.
- Waarom wil je zo graag dat Wie is de mol naar Roemenië gaat?
Een legendarische tweet naar Art.
Ik stuurde een tweet naar Elvis-fan Art, met een lollig filmpje. Me niet bewust zijnde, dat ik later de statistieken van mijn filmpje kon gaan bekijken... En jawel: het filmpje was bekeken, en wel in Roemenië
Dus heb ik dat met veel bombarie verkondigd op het Mol-forum, eerst nog, lekker stangend, zonder reden erbij. Bleek het uiteindelijk toch gewoon één of andere Roemeen geweest te zijn
Zie de infographic:
Het vollidige verhaal vond
hier plaats.
WIDM had dus vooral in seizoen 13 naar Roemenië moeten gaan, maar alsnog een keer gaan is natuurlijk altijd leuk
En ik ben vorige maand toevallig in Roemenië geweest, en volgens mij is het ook een prima bestemming voor seizoen 17
Transylvanië spreekt tot de verbeelding, Roemenië is voor Europa relatief toeristenluw, (minder dan Spanje in ieder geval, ik heb de hele reis geloof ik 3 keer een club Nederlanders gezien, en dat was op primetime in de bekendste toeristentrekkers van het land) en bovendien zijn ze überhaupt nog nooit in Oost-Europa geweest, dus dat zou weer een vernieuwend seizoen zijn
- Speel je veel videogames? Zo ja, welke zijn de beste volgens jou?
Nooit meer, in een ver verleden wel gedaan. De beste game is natuurlijk Pokémon. Dat heeft iets legendarisch - zowel de game als de tv-serie.
- Wat is iets wat mensen hier waarschijnlijk niet over je weten maar wat wel erg interessant is over jou?
Dat ik heel hard aan mijn school moet en deze vragen aan het soggen ben?
Euh ja, stel 'm later nog maar een keer, ik heb geen idee. Suggesties?
- Heb je broertjes/zusjes? Zo ja, hoeveel en hoe oud? Zo nee, hoe is het om enigst kind te zijn?
Ik ben het enigste kind van mijn ouders. En verder heb ik nog twee oudere broers, die ook best enig zijn.