Aflevering 5:
Welkom Ldhmolletje!
Dank je, D*N, jij ook welkom! Wat een eer dat je mij voor dit gesprek hebt uitgenodigd...
- Je bent de Hagenees in Twente Ik ben de gangmaker op hút verkeerde feest , heb je er nooit over gedacht om terug te gaan? Waarom wel/niet?
Ik zou er zeker geen bezwaar tegen hebben om weer naar 'mijn stad' terug te gaan... Als ik eerlijk zou mogen zeggen: graag... Echter, ik zou (zoals het er nu voor staat) alleen terug kunnen gaan als ik een goede baan zou vinden... Zonder baan is het daar helaas nogal duur leven. Dus, als iemand nog een goede baan weet in Den Haag?
Overigens, ik zou het ook niet erg vinden om richting Berlijn, het Ruhrgebied of richting Zuidoost Engeland te gaan...
- Wat is je favoriete topic om in te spammen? Zijn er bepaalde topics die je overslaat of gewoon niet boeiend vind?
Op zich zijn de meeste topics (vooral die in de Relaxhoek) leuk om te 'spammen' maar ook bij de sporthoek is het leuk toeven. Tuurlijk, het ene topic is leuker dan het andere, maar er zijn er maar een paar waar ik echt helemaal niks mee heb.
Overigens, het leukste topic om te 'spammen' vind ik nog steeds het 'Ik stel hier de antwoorden'-topic, maar er zijn er meer dan genoeg die er niet veel voor onderdoen. Topics waar je me dan weer niet gauw zal aantreffen zijn natuurlijk de topics van tv-programma's als 'Glee', 'X-Factor', 'Voice of Holland' enz...
- We weten dat je cola fan bent. Hoeveel flessen cola gaat er door per maand?
Hoeveel flessen per maand? Poeh, dat ligt mede aan de temperatuur buiten, maar ik schat dat er gemiddeld wel een stuk of 6 flessen plus meerdere blikjes e.d. doorheen gaan. En dat is al een heel stuk minder dan een paar jaar geleden.
- Ldhmolletje was een tijd single, had iemand op het oog en daar hebben we niets meer van gehoord. Wat is er gebeurd met de dame? ( Als ik het me goed herinner ging ze naar dezelfde kerk ). En is Ldh op dit moment single?
Helaas, helaas, ze gaat in augustus trouwen met een Deen... (gelukkig absoluut een goede keus van haar) En ja, LdH is net als bijna alle voorgangers bij jouw gesprekken single...