- Lucy, eerst gaan we de standaard vraag stellen die ik als koppelaar altijd stel . Heb je een relatie?
- Welke eigenschappen moet iemand hebben om wellicht goede vrienden met je te kunnen worden?
- Als het goed is doe jij nu het VWO , heb je al een idee wat je wilt gaat doen als je klaar bent?
- Wat heb je met die nieuwe LG L7 II van the Phone House gedaan?
Leuke vragen
Ik kom hier binnenvallen zonder het eerste seizoen gevolgd te hebben, ik wist dat je een talkdhow had maar niet waar en hoe of wat
Maar goed, hier ben ik dan
- Nee, ik heb geen relatie, maar koppel me maar niet aan Go_ahead want die is bijna 10 jaar ouder dan ik
Verder mag ik je heel graag hoowr
- Welke eigenschappen iemand moet hebben... Tjaa.. Nou, diegene moet sws hoog scoren op de schaal van 'raarheid', anders wordt je gek van mij
en verder... eerlijk zijn denk ik, en eigenlijk ook graag van mijn eigen intelligentie niveau maar dat klinkt zo arrogant
maar anders kun je ook niet goed met elkaar praten en moet ik steeds oppassen dat ik mensen niet verbeter
verder weet ik het zo snel even niet
- Ik doe inderdaad nu vwo, en ik ga volgend jaar eindexamen doen, maar ik weet nog niet precies wat ik wil doen daarna.. Mss University College Utrecht, of taal- en cultuurstudies, of LAS oid. Zo'n brede studie.. Ik wil eigenlijk graag iets met kinderen doen, maar niet de rest van mijn leven les geven en ik weet niet zo goed wat dan wel xD maar goed, jullie horen het wel als ik eruit ben
- Jongeman, niet misbruik maken van informatie van Facebook
Nee, maar ik had toch een nieuwe telefoon nodig dus ik gebruik hem gewoon
Voor de mensen die niet weten waar het over gaat, dwz iedereen behalve D*N en mss MV xD, ik had een nieuwe LG L7 II telefoon gewonnen in de stad, door een code in te toetsen in een of andere kluis die vervolgens nog open ging ook
Zo, tevreden met deze antwoorden?
Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel, hè