Wat leuk
Hopelijk worden we dit seizoen weer zo leuk verrast
Dat hoop ik ook! Maar ik denk dat dit ons wel moet gaan lukken.
Een echte die-hard forummer ben je ^^! Hoeveel forummers heb je al ontmoet irl?
Niet zulke lastige vragen stellen aapie. Het kan zijn dat ik iemand vergeet maar ik ga het proberen:
tdietz, swifty, lukie4, dolfie, bakkertje, maud, hidm, lucy, nextgp, aapje, hulpdakdekker, maikemeisje, grasisgroen, schulz, ycaris, tristan, pjotr, timvdons, daisy, molcrazy, robbieazerty, lulu, roflmonster, compuart, test, vieffan, elise, starlight, loezel, bodejos, nieky, silvermaiden, de witte, ldhmolletje, moni, abby, M@ri@nne, Nicky, Pac-mol, en dan natuurlijk nog molloten op de molfandag maar dat houdt ik allemaal niet bij. Sorry als ik iemand vergeet
.
Zijn er toevallig nog foto's van ^^?
Ik moet ergens nog wel dat verhaal hebben denk ik en ik ben een keer met club naar walibi geweest als afsluiting, daar is ook een foto van waar ik op dit moment even niet bij kan. (ben in arnhem).
- Binnenkort ga je stage lopen in de UK. Heb je er zin in? Of vind je het nog een beetje eng?
Ik heb er heel erg veel zin in. Natuurlijk is het een beetje eng, maar het engste op het moment is vooral of ik alle voorbereidingen rond krijg (en dan vooral de dingen die afhankelijk zijn van andere mensen). Ik denk dat als alles echt geregeld is dat ik eerder gerust gesteld ben
. Het is wel echt een ervaring die ik moet doen van mezelf. Een soort van laatste stap naar zelfstandigheid (daarna ga ik ook weer een half jaar bij mijn vader inwonen
).
- Je hebt al heel erg veel spellen gespeeld (en gewonnen) op dit forum. Welke ben je het meest trots op?
Ik ben sowieso trots op ze allemaal
. Maar de eerste blijft het meest speciaal. Dwdw2 was natuurlijk speciaal omdat het en een onmogelijke taak was om nog een keer te winnen en ik zoveel proeven won dat ze me niet weg konden krijgen. The amazing race was erg speciaal omdat ik het samenspeelde met Jesper en het spel ook een soort van test was of we ook goed konden samenwerken. Maar de allereerste Dwdw was ten eerste echt een geweldig spel, maar daar heb ik ook gewonnen op strategie. En winnen op strategie is zeker wel iets waar ik voor ga bij zo'n spel
.