Swifty:
Mijn rug heeft nog een litteken hoor .
...dat ik echt geen messensteker ben, tenminste niet in ruggen van spelers die zelf niet zo spelen
Waar vooral de kijkers van Zap! op zitten te wachten is wat je nou vind van K@ren? Hoe heb je jullie 'diva off', 'catfight' of hoe je het ook wilt noemen ervaren?Ik heb K@ren altijd een waardige tegenstander gevonden, we waren aan elkaar gewaagd. Ik ben er trots op dat ik een groot aandeel had in het uit het spel spelen van een sterke speler als K@ren bij BB UK, en ik zal er zeker van genieten als ik haar persoonlijk in MP versla
Juist omdat ze een waardige tegenstander is.
Overigens hebben K@ren en ik in pm heel gezellig met elkaar gebabbeld, en daarbij zijn zaken onthuld die me nog trotser op het verslaan van haar maken, en omgekeerd is K@ren trots dat ze een groot aandeel had in het mij uit PT werken. Waardige tegenstanders dus
Wat is jouw 'guilty pleasure' qua muziek, films en/of tv programma's? Ik hou van stevige muziek, maar kan ook heerlijk meezingen met foute nummers als I Will Survive (Hermes House Band versie dan vooral
). Ik ben geen filmkijker maar kan wel genieten van Romcoms :-$ en op tv kijk ik het liefst trashtv op TLC
Wat is het favoriete spel op RN tot nu toe, en waarom? ( je moet er één kiezen )Oefff, dat vind ik een hele lastige... Ik vond Trivial Survivor erg leuk om te presenteren, ik vond de Survivor van jou en Schulz heel goed in elkaar zitten en geweldig gespeeld door diverse spelers, en ik vond BB US van Robbie heerlijk omdat het vreselijk tactisch gespeeld werd, met een heel goeie top 5 tactische spelers. Ik denk dat ik Zap! het leukst vindt omdat hierin alles samenkomt. Maar t is moeilijk kiezen...