Vandaag gaan we van het koningspaar naar de prins en prinses. Molière is de winnaar van de onderschriften ronde van gisteren. En die gaan we nu ook ondervragen .
Welkom Molière!Merci, zeer gewaardeerde monsieur D*N!
- Ben je single? Zo ja, ben je op zoek? Ja, ik ben single maar niet op zoek. In de loop der jaren wel geleerd dat het een eeuwigheid kan duren als je op zoek gaat. Doorgaans komt er sneller een leuke jongedame om de hoek kijken als je daar totaal niet mee bezig bent.
- We hebben van je genoten als jurylid bij zap! Dat heb je natuurlijk neutraal gedaan en beoordeeld zonder mensen te benadelen. Wat was het moeilijkste aan de taak? Merci!
Ik heb dat inderdaad geheel objectief gedaan. Het moeilijkste aan de taak vond ik echter niet het beoordelen, maar vooral dat je op sommige momenten niet zelf kon meedoen.
Het spel is/was veel te leuk om vanaf de zijlijn te bekijken.
- Wie is/was je favoriete kandidaat?Dit wilde ik eigenlijk voor het einde van Zap! bewaren, maar nu je het me vraagt doe ik dat nu wel even. Ik heb/had eigenlijk niet één duidelijke favoriet, maar liefst vier favorieten: Herr Schulz, K@ren, Bjorrn en mollenvanger22. Schulz omdat hij vaak verrassend uit de hoek kan komen (einde Apprentice, presentatie bij Project Runway etc.), Karen omdat ik haar speelwijze leuk en gewaagd vind, Bjorrn omdat ik hem als een soort underdog zag en ik ben vrijwel altijd voor de underdog en mollenvanger omdat hij het onder de radar blijven tot een bepaalde vorm van kunst heeft verheven.
- Je betreed zelf aan het eind van de week de piramides van Gizeh, hoe denk jij daar ver te gaan komen?Ik ga hier mijn speelwijze natuurlijk niet verklappen, dus deze vraag kan ik verder niet beantwoorden.
- Waar komt je nickname vandaan? ( het is Frans toch? )Dat is heel simpel. Wie is de mol behoort tot mijn favoriete programma's, dus het werd sowieso iets met mol in m'n naam. En Molière vond ik dan wel een originele naam. (en ja, het is Frans
)
- Wat heb jij met Fransozen? ( Val je op Franse dames? )Helemaal niks eigenlijk, behalve dat ik Yann Tiersen en Charles Aznavour geweldig vind. Ik val niet specifiek op Franse dames, hoewel ik toen ik enkele jaren geleden in Parijs was wel wat schoons voorbij heb zien komen.