- Wil je kapitein Hulpdakdekker terug zien komen voor Survivor 2?
was mijn boot niet weggegeven
ach, zoals een echte kapitein betaamt kan ik vast wel een nieuwe boot, inclusief bemanning met twijfelachtige origine bemachtigen
Zolang die stalkster van een Yolanthe maar niet weer opduikt
- Wat is je strategie bij het invullen van de toto?
Heh, had het er toevallig gister nog met Lukie over.
Ben constant ook wat verrast geweest. Ik heb werkelijk niet zoveel verstand van voetbal dus vanuit mijn standpunt zouden anderen een stuk beter moeten kunnen presteren.
Denk dat er minimaal 2 componenten zijn daarentegen:
- Ik heb geen bepaalde voorkeur voor wie er wint, en laat mn inschatting daardoor niet beïnvloeden. Sowieso moet je voorspellen wat je denkt en niet wat je wilt. Het is niet dat je voorspelling ook maar enige invloed heeft
Net zo-min als tegen je tv schreeuwen for that matter. Just putting it out there
- ik maak mn voorspellingen pas in de week voor de ronde, ipv meerdere weken van tevoren. Want in het laatste geval kan je weleens in wat problemen komen met slechte/goede vorm.
Maar beide lijken me heel logisch. Ik snap zodoende ook niet echt waarom ik vorig jaar heb gewonnen. En ook momenteel vermoedelijk bovenaan sta, although Nobody Knows
- Welke sport is je favoriet om te kijken/volgen?
Nee.
Huh? Oh.. uhm.. I suppose dat ik door de toto nog het meest voetbal volg.. maar verder vind ik het een vrij saaie langzame sport
Hockey is wat dat betreft een stuk leukere sport. Maar dat volg ik niet.
Snooker heeft ook wel wat aangezien ik snap hoe onbenullig moeilijk het is
- Je bent vergeten te vertellen wiens appelmoes je het liefst zou willen proberen .
Ah, mes excuses mon ami
Ja.. wie gaat hier een goede appelmoes maken.. of althans een interessante?
Ben eigenlijk wel benieuwd naar bakkertjes appelmoes, want dan hoop ik dat ze er meteen een taart bij gebakken heeft
Dit waren wel weer de vragen voor vandaag .
Ah, van mijn plicht ontheven
Dan kan ik nog wat anders met m'n avond doen.. zoals nog meer schrijven