- Hoe heb je zap! ervaren? als jij niet zou winnen, wie zou jij dan het meest de winst gunnen?
Ik heb Zap! ervaren als een ontzettend leuk en gevarieerd spel, waarvan ik zeker hoop dat er een tweede seizoen komt.
Ik vond Survivor in 2005 echt helemaal fantastisch, met name omdat ik er helemaal in op ging en Daisy & Molcrazy het fantastisch deden. Nu ik wat ouder ben en hopelijk ook wat wijzer, kan ik wel zeggen dat ik mij af en toe weer gevoeld heb als toen. Ik vind dit dan ook het beste forumspel waar ik ooit aan mee heb mogen doen.
Als ik niet zou winnen (waar ik natuurlijk wel voor ga), gun ik KD. en K@ren de winst.
* KD. omdat hij het spel ongelofelijk goed heeft gespeeld, ik bedoel hij heeft maar liefst 6 (!) programma's gewonnen en slechts eenmaal in de gevarenzone gezeten, dankzij ondergetekende...
* K@ren omdat ik haar echt een verademing vond tijdens The Apprentice en dan niet alleen om het feit dat zij in het andere team zat.
- Wat is je favoriete fruitsoort?
Ik ben gek op kiwi's, maar dat had je waarschijnlijk al wel gemerkt, hè.
- Wat is je favoriete plekje in Nederland?
Misschien heel afgezaagd, maar dat is zonder twijfel toch echt mijn eigen plekje, thuis.
Dat waren de vragen .
Bedankt voor het interview.