De kans dat hij één van onze 6 miljoen kijkers is, is natuurlijk niet heel groot .
Volgens mij kijkt hij niet naar Nederlandse tv, dus dat zit wel goed. Oh, tenzij het de baas van mijn baas is... die is Nederlander.
Ik heb ook heel veel favorieten ertussen zitten. Ik denk dat The Hunger Games er voor mij bovenuit steekt. Vooral die opdrachten toen waren super.
Ik had die rollenspel opdracht al eens een paar keer eerder gedaan, maar dan in een molspel en in een Murder on the Orient Express setting, waarbij iedereen een geheime identiteit heeft. Iemand is de moordenaar, iemand de detective, er zijn 2 miljonairs, een handelaar, etc. De moordenaar moest de miljonairs achterhalen en ze vermoorden. De handelaar moest een juweel van één van de miljonairs kopen, de detective moest de moordenaar vinden en nog allemaal van die dingen. Er zat telkens één grote regel aan: als de detective vermoord werd, was het meteen game over voor iedereen. En jammer genoeg gebeurde dat bijna iedere keer al bij het begin. Dus dat was nooit echt een succes. Ik ben blij dat het met Hunger games nu wel gelukt is.
Ik vond van de PT programma's alleen the farm een beetje saai . Maar dat was omdat ik niets hoefde te doen.
Ja was eigenlijk ook saai, maar dat was het programma ook.
Toch wou i kdat er ook bij hebben, omdat het een nieuwe manier van elimineren was.
Door met de laatste serie vragen:
Ok.
- Heb je weleens gerookt? Geblowd? of andere drugs gebruikt?
Nee, ik ben een hele brave saaie jongen. In België is het volgens mij al minder makkelijk om er aan te geraken als in Nederland. Aan de wiet bedoel ik dan, omdat in België alle drugs verboden zijn. Maar ik heb er ook geen behoefte naar eigenlijk. Misschien kortzichtig van mij, omdat ik het nooit geprobeerd heb, maar ik vind het ergens een beetje... jammer of zelfs zielig dat je verdovende middelen nodig hebt om plezier te maken.
- Welke schoenen draag je het liefst? Wat is je schoenmaat?
Daar zit niet echt een bepaald type schoenen bij, ik koop wat ik mooi vind, hoewel het momenteel veel sportievere schoenen lijken te zijn. Op dit moment zijn mijn favorieten m'n blauwe Converse All Stars. Je hebt ze misschien wel gezien op de molfandag? Misschien ook niet, zelf kijk ik nooit naar iemand's schoenen en ben ik dan ook helemaal verbaasd als iemand zegt "Oh je hebt leuke schoenen aan." want dan denk ik, ik kijk daar nooit naar. Behalve bij mezelf dus.
- Wat is je favoriete dag van de week?
Saai misschien, maar dat is vrijdag, want dan heb je een heel weekend voor de deur staan!
- Wat is je meest indrukwekkende reis geweest tot nu toe?
Dat is toch wel mijn reis in Amerika 2 jaar geleden. Ik was er een paar maanden voor mijn werk, maar in het weekend had ik vrij spel én een huurwagen ter beschikking. Zo heb ik de Niagara watervallen, Boston, New York, Philadelphia, Atlantic City, Washington DC en Maryland in de weekends kunnen bezoeken en aansluitend heb ik nog drie weken vakantie aan de westkust doorgebracht in San Francisco, Yosemite National Park, de Big Sur, Los Angeles met Beverly Hills en Hollywood, Palm Springs en Las Vegas. Erg veel indrukken in één zomer. Het was geweldig!
Is het nou al gedaan? Jammer
Had nog wel een tijdje door kunnen kletsen op je gezellige sofa.