Ik beantwoord graag deze vragen
- Welke klas zit je? Welk niveau?
Ik zit nu in de derde, en ik doe Havo op het Sint-Maartenscollege in Maastricht! Ik ben begonnen in de brugklas met gymnasium, maar ik snapte niks van Grieks, ik stond er een 4 voor en ik moest naar Atheneum 2, maar dat haalde ik ook niet, omdat ik dyslexie en faalangst voor proefwerken had en daar kwamen we pas aan het eind van het tweede jaar achter.... en ik deed niet genoeg mijn best voor school. Dus ik moest naar Havo 3, maar nu echt gaat alles goed op school! Ik wil later hbo doen en daarna toch nog Universiteit..
- Ben je single? Heb je al eens een vriendinnetje gehad?
Ja ik ben single! Ik heb 3,5 jaar geleden een vriendinnetje gehad toen ik op de basisschool zat, maar dat was maar ongeveer een maand, dus dat stelde niet veel voor!
- Heb je broertjes of zusjes?
Ik heb een broer van 21 jaar en een zus van 20 jaar.
- Hoe ben je op dit forum terecht gekomen?
Via Expeditie Robinson en wie is de mol kwam ik op deze site terecht! Daarna ben ik lid geworden om ook te kunnen reageren op berichten van Wie Is de Mol en Expeditie Robinson, toen zag ik van de forumspellen en ging ik meedoen met het Songfestival, daarna met Survivor en Big Brother (op het andere forum), daarna met Zap, en met Wie Is De Mol (op ander forum) en nu met Het Geheim van Gizeh! Dit is nu mijn 6e spel, maar ik voel me toch nog een beetje nieuweling!