Leuk dat je er bent .
Volgens mij heeft Pac-mol wel connecties daar .
Ik weet niet of die connectie zo betrouwbaar zijn.
Dat is leuk . Weet je nog waar die toneelstukken over gingen? Was er een bepaald onderwerp dat vaak terug kwam?
Ik schrijf nu nog. Momenteel ben ik bezig met scripts voor twee verschillende tv series. Een is een familiedrama/crimeserie, waarin een familie erachter komt, dat een reeks moorden verband houden met de achtergrond van hun vader. Een andere is een politieserie. Verder ben ik ooit begonnen aan een toneelstuk waar ik heel trots op was. Dat stuk speelt in de toekomst. Nederland is dan helemaal uit elkaar gevallen en de provincies die niet zijn ingepikt door Duitsland en België, die zijn weer zelfstandige staten geworden. Alleen elke staat heeft een groot probleem, zo is Limburg onbewoonbaar geworden door alle overstromingen en aardbevingen en dreigt de domtoren in te storten in Utrecht. Er zijn slechts twee staten zonder problemen Flevoland en Noord-zuid-Holland, maar die staan op het punt om in oorlog met elkaar te komen. In die tijd was Bush nog president van Amerika en de bedoeling was om er een anti-Bush satire van te maken. Ik moet dat stuk nog steeds een keer afmaken.
- Wat was het moeilijkste wat je ooit gedaan hebt?
Lastige vraag. Ik ontloop moeilijke dingen altijd het liefst, dus ik zou het zo even niet weten.
- Welke tv serie is jouw favoriet?
Ik ben tegenwoordig weer vrij verslaafd aan Grey's anatomy
en verder hou ik heel erg van de verschillende Law en Order series. Behalve Special Victims unit dan, daar kijk ik echt nooit naar.
- Welke opleiding(en) heb je tot nu toe gedaan?
Hoeveel zendtijd hebben we nog?
Ik ben ooit begonnen met
Film en Tv-wetenschappen, maar dat was niks voor mij, omdat het allemaal te fylosofisch was enzo. Toen ben ik
Rechten gaan doen, maar aangezien ik de spanningsboog had (en nog steeds heb) van een 6-jarige, ging dat ook niet helemaal goed. Ik besloot dan maar over te stappen naar het HBO, waar het allemaal wat schoolser was. Dat leek mij beter. Ik koos vanwege mijn liefde voor toneel voor
Culturele en Maatschappelijke Vorming. Dat ging allemaal vrij gemakkelijk. In mijn 3e jaar werd het tijd voor een minor en ik wilde toch graag proberen om weer universiteit te doen. Ik wilde het liefst Oost-Europese studies, maar dat kon niet. Dus koos ik voor verschillende vakken van
Europese Studies.. Nadat ik mijn minor vervolgens had afgerond, had ik zoveel vakken van europese studies gehaald, dat ik besloot dat ik dan wel net zo goed ook mijn propedeuse van Europese Studies kon halen. Dat was geen probleem, dan moest ik alleen even een variant kiezen. Dat werd, hoe kan het ook anders,
Roemeens. Aangezien ik alle algemene vakken van Europese Studies al had gehaald, kwam het er in feite op neer, dat ik gewoon een jaartje Roemeens heb gestudeerd. Toen heb ik dat jaar mijn opleiding CMV afgerond en mijn propedeuse Europese Studies gehaald. Mijn studiefinanciering was inmiddels uiteraard al helemaal op, dus daarnaast moest er ook hard gewerkt worden om alles te kunnen betalen. Nog voordat ik was afgestudeerd kreeg ik echter mijn huidige baan al. Langzamerhand ging ik ook kijken naar functies binnen mijn studie, maar daar heb je allemaal minstens drie jaar ervaring voor nodig. Daarbij wordt kunsteducatie overal wegbezuinigd. Dus besloot ik naast mijn studie maar weer te studeren. Vol goede moed begon ik aan
Algemene Cultuurwetenschappen.Fantastische studie, maar daar is nog minder een baan mee te vinden dan met CMV, dus dat schoot niet op. Dus toen besloot ik maar weer
Rechten gaan studeren en nu is het cirkeltje weer rond.
Zo, nu eerst even een glaasje water