Onze tweede dame, ook aantrekkelijk, is helaas voor de heren ondertussen al bezet.
Haha, ja jongens nu ben ik toch echt bezet
Welkom Elise!
Dankjewel D*N, wat een eer om vandaag te gast te zijn is de talkshow
Je bent al een tijdje aapjes aan het bestuderen,
- Wat is het gekste wat je een aapje hebt zien doen?
Ik heb de chimps al behoorlijk wat gekke dingen zien doen (Dat krijg je met psychisch gestoorde apen). Het meest gekke, en toch ook wel bijzondere wat ik heb gezien is dat een van de apen volgens ons verlieft was geworden om een van mijn mede-stagiares. Dit was al een chimp die heel erg gefocust was op mensen, maar dit was niet meer normaal meer. Hij schoof pinda's onder het gaas door, at niet meer en zocht continu contact met mijn mede-stagiaire, en als hij weg ging ging die chimp bijna door het lint. Dit was best wel een zielige situatie maar toch ook heel bijzonder om te zien.
Voor de rest zijn chimpansees die een muis vangen ook heel erg grappig
(Ik bespaar jullie de details XD).
K heb nog wel meer leuke chimp verhalen, maar dan ben ik nog wel ff aan het typen XD
- Wat was één van de beste feestjes waar je ooit geweest bent?
Oeh, heel lastige vraag XD. Ik heb eigenlijk geen idee. Niet echt een feestje wat er nu voor mij echt uitspringt ofzo. ( Ik ben niet echt zo'n feestbeest.)
- Wat zou jouw ultieme droombaan zijn?
De ultieme droombaan voor mij ergens in Afrika in een wildpark werken om de natuur op een zo goed mogelijke manier te kunnen behouden. Prachtige omgeving met prachtige dieren. Óf de nieuwe David Attenborough worden ofzo XD. de hele wereld rond reizen om de allermooiste natuurverschijnselen te filmen.
Kortom, een baan is voor mij ultiem al ik veel van alle mooie natuur die onze planeet ons te bieden heeft met mijn eigen ogen kan aanschouwen en ik een bijdrage kan leveren om deze natuur te behouden