ahh wat lief, misschien kan iemand hem aan een andere chimp koppelen zodat ie zich weer beter voelt .
Ja, dat zou wel mooi zijn. Helaas kan dat voorlopig nog niet
Ingewikkelde dingen waar men zich aan moet houden terwijl t voor het welzijn van t dier wel beter zou zijn.
Dat maakt ons niets uit, het zijn leuke verhalen om te lezen .
Heb je ff?? Er is bijvoorbeeld ook 1 chimps die kan drummen. Dan pakt ie een stuk en dan gaat ie op buizen zitten trommelen. Verder is een chimp met 5 komkommers in zn mn, 3 wortels in zn ene hand, nog 2 in zn andere hand en dan nog iets in zn voet ook heel grappig als ie op een platform probeert te klimmen (wat dus niet lukt XD). Uhmmm. Een aap die een kikkel ving en toen later kikkelbilletjes aan het eten was. Een van de apen had trouwens vandeweek de sleutel van de verblijven gejat. ook best een beetje grappig XD (Ze zijn echt gefocust op sleutels. Ze weten gewoon dat de verblijven daarmee open kunnen.
Uhmm, apen die kun gebit uitvoerig schoon maken als er een spiegel voor hun hoofd gehouden wordt.
Feestjes waar ik zelf eerst aan zou denken zijn het eerste 'echte' feestje, eindfeest groep 8, Laatste schooldag feest, De eerste keer dat ik echt aangeschoten was. Misschien heb ik je op een idee gebracht?
Dan ga ik toch denk ik voor de feestjes tijdens mijn eerstejaarsweekend. 3 nachten achter elkaar tot laat in de nacht feesten
- Je bent al een keer in Afrika geweest, als ik me dat goed herinner, hoe was dat? Had je toen ook het gevoel dat je daar wel zou willen blijven?
Afrika was geweldig. Het was al jaren een droom van me die eindelijk werkelijkheid werd. Voor het eerst in mijn leven had ik het gevoel dat ik écht ver van huis was. Ik kreeg een ander soort leven te zien wat er ook bestaat. Heel confronterend, maar ook heel erg mooi. Je ziet eindelijk echt in hoe dankbaar je moet zijn wat je in Nederland wel niet allemaal hebt. Heel normale dingen hier zijn daar verre vanzelfsprekend (water uit de kraan, een gladde geasfalteerde weg, een eigen wc, een goed bed etc.) Verder is de natuur prachtig. Het is heel vreemd om overal om je heen wilde dieren te zien. Het is gek, maar zebra's en gnoes langs de weg wennen na 3 weken, ze lijken even niet zo heel bijzonder meer. Toen ik daar was wilde ik niet meer weg. Ik had het er best moeilijk mee toen ik weer in het vliegtuig terug naar huis moest stappen. Ik liet een land achter wat ik in mijn hart gesloten had, met de wetenschap dat ik niet zomaar weer terug zou komen.
Wat ik nu altijd tegen andere zeg om mijn gevoel; bij Afrika te omschrijven is dat als je er eenmaal bent geweest, het enigste wat je wilt, terug gaan is.
- Zou je als het zou moeten voor je werk, naar Afrika emigreren? Waarom wel, niet?
Zeker weten, het is geweldig daar. Toch is en blijft dit een geromantiseerd idee. Leven in Afrika als Europeaan is moeilijk, heel moeilijk. Het begint al met het feit dat je als blanke minstens 2X zo veel betaald voor je eten. Verder is het vinden van werk heel erg moeilijk. Maar als ik via een internationale organisatie in Afrika zou kunnen werken zou ik dat 100% zeker doen. Er voor altijd blijven, nee. Ik heb gezien dat alles minder rooskleurig is dan wat je er in eerste instantie van voorstelt.
- Welk tv programma zou jij een keer aan mee willen doen? ( naast wie is de mol, want dat weten we ).
Wie is de mol
Haha. Nee.. Dan zou Peking express me wel heel gaaf lijken (Of een programma in die trant). Als het maar iets is waarbij je kunt reizen of ergens in een ver land is