1.Arnhem, misschien ben ik je al tien keer voorbij gelopen .
2.Koppelmogelijkheden zijn dus mogelijk.
3.P!NK is awesome . Maar nu willen we de anekdote ook horen.
4. Heb je broers of zussen? Zo ja, ouder of jonger?
5. Hoe kennen KD. en jezelf elkaar?
6. Stel je mag een vakantie uitkiezen naar keuze, waar zou je heen gaan en wat voor soort vakantie zou het worden? ( strand, actief, rondreis etc.)
7. Hoe kom je bij je nickname?
Ohh nog een dingetje tussendoor: Ik vind het superleuk om hier samen met Lucy op de gastensofa te zitten
1.
Niet zulke enge dingen zeggen
2. Als jij daar gelukkig van wordt dan mag dat!
3. Ok, dat was op Pinkpop in het jaar 2010 en Yeeeehaaaa P!nk was daar ook
Ik was al erg opgewonden dat ik haar een keer zou zien en horen en dat bleek niet voor niks, want
nja daarvoor moet je verder lezen
. Ze mocht optreden op het tweede
podium en voor haar was Mika! Samen met 1 van mijn 5 maatjes waren wij daar al op aan het swingen
, maar ja allemaal als opwarmertje voor dat grote moment
! Dus eindelijk was Mika dan voorbij en kon ik me in mijn eentje (ja die ander ging de rest opzoeken en eerst een andere act op het hoofdpodium kijken
) naar voren wurmen. Dus ik loop langs dagjesmensen, Mika fans, mensen die even wilde gaan eten (kortom allemaal domme mensen, want ja als P!nk komt loop je natuurlijk niet weg
) en kom zo ineens in een crazy ass wereld waar ik geen weet van heb. Ik kwam namelijk vanuit het niks in 1x in de wereld van de lesbische dames
; ik kijk voor me en zie twee vrouwen die ook man kunnen zijn en daarvoor nog meer van dat soort types en nja 15-20 meter verder het podium, ik kijk links en zie al iets knappere dames maar nog steeds echt lesbisch en daar 5-10 meter naast de uitloop van het podium (YEEEHAAA), ik kijk rechts en zie daar zoenende vrouwen en nja dan weet ik het zeker... ik kijk maar niet naar achteren (A). Vervolgens stond ik een uur lang tussen deze gezellige mensen te wachten en kreeg ik langzaam maar zeker al de kriebels. Ik had zo'n goed plekje en ik had er zoveel zin in dat het eigenlijk bijna alleen maar kon tegenvallen, maar dat gebeurde niet
Het was zelfs beter dan ik had durven dromen
En toen begon uiteindelijk het spektakel al die dames zongen naast me uit volle borst mee.. helaas kende ik niet zoveel liedjes als zij, maar ik deed mijn best en genoot met volle teugen. Elke noot die ze zong was loepzuiver en kwam dan ook gelijk binnen
! Ondertussen was ze druk op het podium en maakte er een hele show van. Ze wisselde ouwe hits, die ik goed kende met nieuwe af en de mensen om mij heen gingen helemaal los. En toen kwam daar uit het niets in 1x een plastic bal aan de andere kant naast de uitloper van het podium tegen het podium aan omhoog. Het was een bal waar iemand in kon en die ze blijkbaar zelf had geregeld
... ze stapt in de bal
en de stewards duwen de bal het publiek op en ze begint over het publiek te lopen... ik dacht eerst van wow vet dat wil ik ook, maar in die paar seconden dat dat duurde zag ik dat ze een mooi bochtje maakte om de uitloper heen en zo dus langzaam maar zeker riching mij kwam gelopen.. alle handen gingen omhoog, mijn hart begon te bonzen in mijn keel en ja hoor ze kwam recht op mij af en nee niet zo maar
ze viel zelfs in de bal bovenop mij, terwijl ik de bal doorduwde
. Nja vanaf dat moment had ik het niet meer en heb ik vervolgens ook nog een vette show gezien, waarin ze nog meer vette nummers zong en nog een toffe truc had
ze ging in een ijzeren ring staan die met touwen vastzat aan alle grote masten/pilaren op dat veld en werd van de ene naar de andere getrokken en vloog zo over het publiek heen
, en vandaar zong ze dan verder met haar nummer
. Nja uiteindelijk moest dit natuurlijk ook ten einde komen en kwam er voor mij nog een hoogtepuntje
.. ik moest namelijk mijn 5 maatjes opzoeken en hen vertellen wat ik had beleefd .. ondertussen hadden van die 5 maatjes de 2 meiden al bedacht wat er gebeurd was en hadden zij al goed voorspeld wat hen te wachten stond
ik zou al gillend en krijsend met hen komen springen en lachen en gek doen, omdat ik onder P!nk had gestaan
. En dat gebeurde dus uiteindelijk ook en dat zorgde ineens voor een grote cirkel om ons groepje heen van ongeveer 10 meter
Oeps je had ook nog andere vragen
; sorry Lucy voor de tijd die ik inneem