Go_Ahead zijn laatste serie vragen:
1. Stel je gaat een avondje uit, welk drankje bestel je dan bij de bar?
2. Je volgt dus veel sport, daarvoor kwam je op het forum, maar welke sport beoefen je zelf het liefst?
3. We gaan het nog even over Gizeh hebben. Je hebt aan anti-dolken 'strategie'. Waar komt deze vandaan? en wat is de gedachte erachter?
4. Hoe schat jij je kansen in voor de winst? Heb je al enig idee wat het geheim is?
5.Dat waren dan de vragen, wanneer je hebt geantwoord mag je nog een 'pittige' vraag aan de host stellen.
1. Een colaatje.. ik drink liever iets lekkers dan dat ik alcohol drink
; daarbij ben ik al raar genoeg van mezelf
2. Pfff dat is een goeie... ik ben dol op sport, leer het snel en kan het vaak snel bovengemiddeld.. het scheelt dat ik niet goed tegen mijn verlies kan (zowel voor het snel leren als voor het kiezen in wat ik het leukst vind
) ... bij veel sporten die ik beoefen en/of beoefend heb waren er altijd wel mensen beter, maar nu na bijna 2 jaar badminton ben ik wel 1 van de beste van mijn badmintonclubjes.. dus dat vind ik superleuk om te doen
3. Het is eigenlijk een samenloop van omstandigheden geweest dat ik erbij kwam.
Ik vond het principe van het werken met dolken in plaats van met stemmen vooraf al een groot minpunt, maar na Zap wilde ik gewoon even een spel proberen
Vervolgens werd rond dezelfde periode door Aapje het knuffeltopic geopend en dat triggerde mij heel erg. Ik ben erg sociaal en ik heb het ideaal beeld voor me van vrede op aarde. Door Aapje werd ik me weer extra bewust van dat wanneer je dat wil je bij jezelf moet beginnen. In het echte leven wil ik dit via het leerkrachtschap overdragen, maar op het forum zag ik een andere kans waar ik vervolgens vol voor ben gegaan.
Ik wilde eigenlijk na toelating tot het spel al aangegeven dat ik geen dolken in zou zetten, maar het feit dat ik dolkloos werd, kwam mij helemaal perfect uit.. en heb ik vervolgens mede door het bestolen worden en andere twists ervoor gekozen om nog voller voor mijn ideaal beeld te gaan...
En nja of het dan eerlijk is dat ik wel eens een spelletje risk of iets dergelijks speel? Nja dat is een goede vraag en misschien is dat niet helemaal fair, maar dat speel ik dan wel met vrienden die van mij weten dat ik altijd de goede intenties probeer te hebben
4. Ik denk dat mijn kans om te winnen vrij klein is. Momenteel is hij 14%! Zonder dolken ben ik echter vrij kwetsbaar en dus zou echt alles moeten meezitten. Maar of ik met dolken meer kans had gehad dat weet ik niet... ik weet gewoon niet wat er nog gaat komen.
Wat betreft de vraag over het geheim: dat is de een van de weinige vragen die ik niet openbaar wens te beantwoorden, dus mocht je het willen weten dan mag je dat via een persoonlijk berichtje vragen.
aan Lucy, omdat het met zijn tweeen toch gezelliger is op de gastensofa dan alleen
of misschien omdat ik het gewoon leuk vond
5. Die vraag komt nog ... even bedenken
Bedankt voor de gastvrijheid en de interessante vragen, mag ik nog wel een glaasje water voor mijn stem.. ik heb hem morgen weer in Velp nodig