Aflevering 14:
Terwijl we Lucy nog even te tijd geven, ga ik twee nieuwe gasten uitnodigen op de sofa. Deze aflevering twee van mijn favoriete vrouwelijke forummers . De eerste is moderator, Zeeuws en de moeder van RN....
Welkom Dolfie!
- Je bent net als Lukie4, meer dan eens aan het daten. Is er een relatie is zicht?
- Wat wou je vroeger toen je klein was worden?
- Zijn er naast Blof nog artiesten waar je echt 'fan' van bent?
- Stel ik ga voor je koken, ( oh wat ben ik lief ) wat zou ik dan voor jou moeten maken?
Wooooow, ik kom net terug van een paar dagen Haarlem (gezellig gewinkeld met mijn dochter, gegeten en genoten op verschillende terrassen van lekkere roseetjes), en dan wordt mijn aandacht gevestigd op deze vragenlijst (bedankt Lukie). Ik had het forum nog niet helemaal doorgespit, omdat mijn dochter nog een paar dagen hier blijft...
Je bent net als Lukie4, meer dan eens aan het daten. Is er een relatie is zicht?Jaaaa, Lukie en ik daten heel wat af, bijna dagelijks. Die relatie die wij hebben is op vriendschappelijke basis! We maken samen heel wat leuke reisjes en reizen. Afgelopen zomer hebben we een fantastische vakantie in Aruba gehad, we zijn in mei naar Berlijn geweest en komende zomer gaan we naar het zonnige Portugal. Heel gezellig allemaal, en heel fijn om Lukie als vriend te hebben
Wat wou je vroeger toen je klein was worden?Ik wilde eigenlijk altijd kleuterjuf worden. Is helemaal niks geworden omdat ik direct na school ging werken op de Pedagoische Academie. Ik had me wel ingeschreven voor de opleiding, maar in diezelfde tijd zag ik ook een vacature op die school. Gesolliciteerd en aangenomen.... Achteraf
heb ik daar wel spijt van gehad, zeker nu ik zie hoeveel plezier mijn dochter heeft aan het voor de klas staan....
Zijn er naast Blof nog artiesten waar je echt 'fan' van bent?Ik hou van heel veel soorten muziek. Blof staat bij mij inderdaad bovenaan. Maar ik ben ook een groot liefhebber van Dire Straits. Het allereerste concert wat ik ooit live bezocht, was Dire Straits in Ahoy. Geweldige avond heb ik daar gehad!
Maar behalve dat vind ik Queen geweldig, Sting, Phil Collins maken heerlijke muziek en de muziek van Simon & Garfunkel is legendarisch.
Nederlandstalig luister ik ook heel graag (zeker in de auto zing ik graag lekker mee), en dat gaat dan van De Dijk tot Guus Meeuwis en zelfs een cd Jan Smit duw ik wel eens in de cd speler.....
Stel ik ga voor je koken, ( oh wat ben ik lief ) wat zou ik dan voor jou moeten maken?Ja, jij bent heel lief, maar ik zie het nog niet gebeuren dat je voor mij komt koken. Maar mocht je ooit in de gelegenheid zijn, en in de buurt, je bent van harte welkom om het volgende voor mij te komen koken:
als voorgerecht: tonijncarpaccio op een bedje van zeekraal
als hoofdgerecht: gebakken tongetjes met zelfgemaakte frites en zeekraal gebakken in kokosboter met sambal
als toetje: zelfgemaakte vanillevla met een bolletje roomijs en aardbeiensaus
Daarna sluiten we af met koffie en een Tia Maria....
Valt best mee toch? Ik ben niet zo heel erg veeleisend
Voldoende beantwoord? Of blijven er nog vragen over?