Dit jaar niet, volgend jaar ga ik wel weer competitie spelen. Eerst nog wat meer ervaring opdoen bij de senioren. (18+, maar ik mag ook meespelen
)
-Wat is je lievelingskleur?
Kon je geen vragen meer bedenken?
Ik zou het echt niet weten. Blauw vind ik wel een mooie kleur, maar groen en rood ook. En oranje en geel eigenlijk ook wel, haha.
Qua kleren draag ik eigenlijk ook alle kleuren weleens. (behalve roze en ook niet allemaal kleuren door elkaar)
-Wat zijn tot nu toe echt hoogtepunten uit je leven?
Dit klinkt heel zielig, maar ik heb nog niet echt grote hoogtepunten gehad in mijn leven. Eigenlijk is mijn hele leven best wel leuk.
Maar de leukste momenten waren denk ik de vakanties. Soms gingen we met de hele familie (en geloof me, dat is heel druk) en soms met het gezin. Was elk jaat weer superleuk.
-Wat wil je sowieso nog een keer doen in je leven?
Bungeejumpen, trouwen, kinderen krijgen, een huis kopen, veel reizen, BN'er worden en aan WIDM meedoen.
- Als je uit iedereen zou kunnen kiezen, wie zou je dan echt eens willen ontmoeten?
Van dit forum jou natuurlijk
(niet omdat jij het vraagt, als iemand anders het zou vragen zou ik ook D*N zeggen
En verder zou ik uiteraard graag Hade eens willen ontmoeten (maar dan ook echt ontmoeten en een goed gesprek met d'r voeren) of Barack Obama. Willem-Alexander en Maxima lijken me ook leuk, en verder nog een heleboel bekende zangers. De halve wereld dus eigenlijk.
Sorry overigens voor alle triangelisten (bestaat dat woord? anders bestaat het nu) die ik heb beledigd met mijn vorige post. Ik bedoel niet dat je niet serieus kunt worden genomen als je triangel speelt, het is alleen niet het eerste instrument waar ik aan zou denken om te gaan bespelen.