Mijn eerste gast kent iedereen. Hij loopt al heel wat jaartjes mee en is geliefd door iedereen! Maar door niemand zo veel als door HIDM!
Ik heb het natuurlijk over...
D*N
- D*N, je hebt nu al veel mensen hier geïnterviewd, wie heeft je het meest verrast?
Het is alweer een tijdje geleden though hmm.... Het leukste is natuurlijk als de gasten uitgebreid antwoorden en je echt dingen te weten komt over gasten die je nog niet eerder wist. Iets wat me goed is bijgebleven is dat Loezel (toen nog Mloesje) vertelde dat ze het leuk vind om toneelstukken, film en tv scripts te schrijven, of dat Go Ahead in Arnhem woont en eigenlijk best wel dichtbij mij zit. Dat zijn zo twee mensen die me hebben verrast zo uit mijn hoofd.
- Je bent al met veel forummeets mee geweest. Welke vond je de leukste, een molfandag (oh sorry, 'wie is de mol experience'), spelletjesdag of toch gewoon lekker met z'n allen in het park zitten?
Ja ik ben bij alle forummeets geweest sinds 2012 denk ik? Ik heb van ze allemaal erg genoten. Het valt natuurlijk niet allemaal goed te vergelijken. Molfandagen zijn anders dan spelletjesmiddagen. Ze hebben allemaal goede, leuke, hilarische, iconische momenten gehad. De Molfandag waarbij ik de quiz won, de Molfandag toen de Cobra bekent werd gemaakt (dwdw1), het grote pak frisfruit op de wereldbol spel in het park, midgetgolfen en heel erg te laat komen
, het moordspel waarbij jij werd vermoord en de complotterij die erbij kwam kijken, overnachten in huis Ycaris, ik kan echt niet kiezen
. Ik vind het concept wat we nu hebben met de spelletjesmiddagen wel echt een heel erg geslaagd iets wat echt altijd opnieuw weer leuk is en blijft
.
- We weten allemaal dat je van zingen en muziek houdt. Welke dingen vond kleine D*N leuk om te doen vroeger? ^^
Kleine D*N had vroeger al veel hobby's. Zingen deed ik echt al vanaf mijn derde toen ik in het slechtste Engels wat je kan bedenken "I believe I can fly", of zoals ik het zei "ah ke pri ak ke praai". Ik was ook al vroeg fan van bloemen en natuur. Mijn opa en oma hadden altijd een megatuin inclusief bos enz. waar ik graag in rond banjerde. Mijn oma nam me ook altijd mee wandelen en wees me altijd de wilde bloemen aan die we tegen kwamen, die ik uiteraard ging plukken. Vanaf groep 5 deed ik ook meer vaste hobby's zoals Pianoles, Scouting, Kinderkoor, Korfbal en Volleybal.
Oh en daarnaast wat misschien wel grappig is, had ik een clubje. In mijn tijd hadden we op school echt nog clubjes
. Volgens mij heette het de Fruitjesclub en ging het vooral om tekeningen die ik had gemaakt van fruitsoorten met ogen etc. Ik schreef ook altijd veel verhalen waar dan die fruit personages in voor kwamen. Ik had een hele grote fantasie
. De club bestond eigenlijk uit alleen maar meisjes en ikzelf natuurlijk
.