Het openingsspel van survivor double trouble gewoon omdat er toen zoveel chaos was en ik eigelijk niet wist wat er gebeurde. Ik heb toen ook mijn identiteit verklapt door vaak met het verkeerde profiel te posten :p
Hahaha ik kan me voorstellen dat dat heel ingewikkeld was
Eigelijk valt dit best mee, het zijn vooral taaldingetjes en jullie zijn sowieso meer open over jullie leven als wij... Maar voor de rest eigelijk zo goed als niets.
Haha we zijn dus niet zo gierig en bot gelukkig. Dat scheelt ^^
Ik heb niet echt een favoriete groep maar als ik dan toch echt moet kiezen zou ik voor Coldplay of the Killers gaan
Ah ja Coldplay is leuk
En natuurlijk de RN-band binnenkort
Om op die vraag te antwoorden zou ik eigelijk eerst eens naar de spelletjesnamiddag moeten komen want ik weet eigelijk van practisch niemand hoe ze er uit zien en hoe ze van karakter zijn in het echte leven.
Nou wanneer kom je
?
6 februari is de volgende meen ik ^^! Mag je daarna terug komen om die vraag te beantwoorden haha
(haha D*N
)
De laatste vragen:
- Wat is de beste film die je ooit gezien hebt? Waarom moeten we die allemaal gaan kijken?
- Het jaar is bijna afgelopen! Was het over het algemeen een leuk jaar? Wat ga je niet meer vergeten van 2015?
- Nog even terug komend op je opleiding; welke vakken vind je het leukste? En wat wil je later worden/waar wil je graag gaan werken?