Door naar onze eerste gast: Welkom PutyourHANsup!
- We weten al dat je een tv junkie bent, maar doe je ook aan sporten? Zo ja welke? Zo nee, misschien in het verleden?
- Hoe zit het met je liefdesleven? Heb je op dit moment een relatie?
- Heb je al een idee wat je later wil gaan doen met je studie? Of welke richting?
- Waar komt je nickname vandaan? En waarom is HAN in capslock?
Dankjewel! Whaaaaaaa, ik vind het zo spannend.
Haha, ik voel me echt de nieuweling tussen alle geroutineerde forummers hier.. ik ben zeer vereerd dat ik te gast mag zijn!
TV is inderdaad mijn grootste verslaving misschien wel (naast eten). Ook van Erica Op Reis of de Vlaamse serie Witse mis ik geen aflevering. Sporten doe ik niet zo veel. Ik was vroeger, heel cliché degene die als laatste werd gekozen bij gym.
Gelukkig heb ik een erg leuke klas op de middelbare school gehad, dus de sfeer was wel altijd goed. De laatste jaren werd ik wel steeds beter in gym! Of m’n klasgenoten werden wat zwakker, dat kan natuurlijk ook.
Ik hou wel veel van fietsen, op een gewone fiets, bv. 80km fietsen op een mooie zonnige dag door de natuur. Maar eigenlijk zou ik wel wat meer tijd vrij moeten maken voor sport, want m’n lichaam voelt nu niet zo heel fit, nu ik geen gymnastieklessen op school meer heb.
Ik ben single! Ik heb 1x een relatie gehad op de basisschool, maar toen gingen we naar een andere middelbare school en dat was het einde, of we het nu wilden of niet.
Ik was vroeger wel echt verliefd op Noa uit Het Huis Anubis! Misschien stiekem nu nog steeds…
Geen idee wat ik later wil gaan doen! Das het fijne van talen studeren: je kunt er alle kanten mee op. Naast onderwijs en tolk/vertalen kun je aan de slag bij de overheid, op ambassades, in het bedrijfsleven, maar ook in de journalistiek of in het toerisme. Het staat dus nog helemaal niet vast wat ik later word. Die laatste twee richtingen spreken me op dit moment wel aan. Bv. gids in een museum of correspondent… In het journaal:
“We schakelen nu over naar Hans in Madrid” en dan sta ik daar met m’n microfoon.
De s is ook in capslock! Dus HANS… rara, hoe zou ik heten. HDD heeft gestudeerd, want die had het meteen door, zo slim.
Iemand uit de middelbare school had dat bedacht, als je mijn naam in het Engels uitspreekt en dan op fuiven en in liedjes zet: Put your han(d)s up! En dat terwijl ik helemaal niet zo’n feestbeest ben eigenlijk haha. Ik wilde m’n eigen naam in m’n nickname verwerken, dus dit werd em.
Ik moet trouwens nog even leren hoe dat citeren precies werkt, hoe je zo delen van een post citeert......