Heb je broers en/of zussen?
Ik heb 1 broer, die zit in 5vwo.
Ja zijn kerstcd is echt super chill
Je bent dus gelovig? Ga je vaker naar de kerk of alleen met kerst?
Ja, ik ben christen. Ik ga elke zondag 2x naar de kerk. Het geloof is echt belangrijk voor me, 'k weet niet zo goed hoe ik dat nou moet uitleggen precies... Het geeft me hoop, troost, blijdschap, moed, kracht, verwondering... ik zou niet weten wat ik zonder het geloof zou moeten. Het is natuurlijk ook vertrouwd: ik ben ermee opgegroeid, dus voor mij is het ook vanzelfsprekend. Maar als ik nu zou moeten kiezen, zou ik het zeker niet willen missen.
Met spelletjes zit je hier goed . We hebben een hele spelletjesafdeling op het forum en zelfs spelletjesdagen waarbij forummers samen komen om spelletjes te spelen .
Kijk, dat komt mooi uit. Ik ben nu nog op ontdekkingstocht in de vele werelden van RN
, mijn volgende stop is de huiskamer, maar wie weet bereik ik ooit ook nog de spelletjesafdeling.
Oh en dat programma......wie is de bekende Nederlander ofso?
Hmm, zou kunnen... In ieder geval kijk ik vanavond de special.
- Als je met een dag met een bekend persoon zou kunnen doorbrengen, met wie zou dit zijn en wat zou je doen?
Leuke vraag!
Tja, als ik kijk naar WIDM, dan is Tania mijn favoriet. En ja, kijk naar mijn avatar. Sandra of Tania mag mij wel zangles geven.
Of een workshop schrijven van oud-widm'ers Paulien en Aaf. Oh, en bij De Slimste Mens vond ik vorig seizoen Marjolijn Touw echt geweldig!! Een korte cursus in het toneelvak zou ik ook zeer leuk vinden.
En verder heb ik ook erg genoten van bv. Jan-Willem, Susan en Pieter in WIDM, dus een leuk uitje met hen, een kijkje in hun leven van DJ, actrice en cabaretier, dat spreekt me ook wel erg aan! Dus genoeg BN'ers en in de wereld waardoor zij bekend zijn zou ik graag een eerste stap zetten dan.
- Als je nu de lotto zou winnen, wat zou je dan doen met het geld>? (wat is bijv. het eerste wat je koopt?)
Sparen voor later. Geven aan goede doelen. En reizen. Ik wil nog zoveel van de wereld zien, want die zit vol met prachtige plekken! Op mijn droomlijstje van bestemmingen staan Canada, het westen van de VS (met alle natuurparken), Patagonië, Zuid-Afrika of Kenia of een ander land met een oude stammencultuur en waar je op safari kunt gaan, IJsland, een tropisch Robinson-eiland (maar dan geen strandvakantie, maar ook echt het eiland (de cultuur/natuur) verkennen), Andalusië...
Ik kan nog wel even doorgaan.
Dat neemt trouwens niet weg dat ik van plaatsen dichterbij ook enorm kan genieten. Frankrijk, Luxemburg
en natuurlijk het mooie België waar ik studeer...
- Welk verhaal vertellen je ouders altijd over je?
Oeh, das een lastige...
Even aan m'n moeder vragen... Nee, daar moet ik echt even over nadenken. Haha, ik moet nu wel aan een blond moment van mezelf denken (dat dus ook in een ander topic kan staan) dat me vorige week overkwam. Ik had wat sap voor mezelf ingeschonken en nam een slok... 'huh, dat proeft gek.' nog een slok. 'das toch wel erg zoet?' nah, nog een slok. 'zou er water bij moeten?' weer een slok. 'naja, tis goed zo hoor.' en drinkt z'n glas leeg. dat was dus een glas vol met siroop, niet aangelengd. goed voor de lijn...
(voorbeeld, één van de verhalen die mijn ouders vaak vertellen over mij is hoe ik bijna werd opgesloten in een restaurant in Disneyland. Ik durfde niet in de achtbaan en ging alleen in het restaurant zitten met mijn nieuwe disneyboeken die ik had gekocht en was rustig aan het lezen terwijl de deur en alles op slot gingen. Ze hadden me helemaal niet opgemerkt ).
Aaaawh! En je ouders doodongerust, en jij dolgelukkig met je stripboeken.