Dat is wel erg snel. Wat is je top 5 seizoenen van Survivor?
Ik was werkloos op dat moment, dus had ik veel tijd. Ik denk dat ik per dag 3 à 4 aflevering zag.
Van de oudere seizoenen verkies ik Afrika. De beelden en sfeer waren goed.
Wat zeker ook meespeelt is dat ik bij de oudere seizoenen (tot en met seizoen 5) vaak favorieten koos op basis
van hun voorstelling in aflevering 1.
Dit viel soms tegen (Gabriel in S4, Gervase in S1). Maar in Afrika waren mijn 3 favorieten (tom, Lex en Ethan) final 4.
Helaas verpest All-Stars mijn beeld van Lex.
Gabon hoort er zeker ook in thuis. Onvoorspelbaar, blindsides en mooi beelden.
Opnieuw raakten ook mijn favoriete kandidaten ver (Kenny, Matty en Bob)
Heroes VS Villains mag ik zeker niet vergeten.
Enkele leuke personen (Rob (in dit seizoen toch), Tom en Courtney) lagen er dan wel vroeg uit,
maar ondanks de pagoning van de Heroes waren er veel onverwachte momenten (Candice die flipt, Rupert die Russel te slim af is,...). En natuurlijk niet te vergeten: Sandra
Phillipines: Qua proeven vond ik het een zeer sterk seizoen, maar de grote namen (Penner en Skupin) waren geweldig hier.
Malcolm vond ik eveneens een leuk persoon maar wat er bovenuit steekt is de onvoorspelbaarheid post-merge.
Cagayan: onvoorspelbaar tot op het eind, veel blindsides, sterke spelers (Spencer, Tony) en ook gewoon toffe mensen (Woo)
Ah leuk dat het songfestival dit effect inderdaad ook heeft. Disney muziek is niet heel erg fout hoor.
Inderdaad niet,en ook al was het fout. het is en blijft mooie muziek
Welke motivatie had je om voor sociaal werk te kiezen?
De motivatie was dat ik graag mensen wil helpen, met deze opleiding kan je mensen op verschillende manieren helpen.
Mijn afstudeerrichting (Personeelswerk) houdt in dat je mensen in een bedrijf helpt met problemen op het gebied van collega's, opleiding, loon,...
Er zijn meerdere mensen aan het solliciteren, misschien een idee om bijv. af en toe een sollicitatiebrief uit te wisselen of elkaar tips te geven voor gesprekken. #randomidee haha.
en het is een goed idee.
. Ondertussen ben ik al enkele keren op sollicitatiegesprek geweest, dus ik ben in blijde verwachting van goed nieuws.
Helemaal mee eens. Het zegt ook best veel dat ik daar als hero wordt gezien en hier als villain. Het is wel een extra level met alle drama die aan de gang is
Daar is inderdaad een groot verschil. Tijdens DWDD2 vond ik mij niet villainachtig maar in survivor org. wel.
Maar elk spel is anders. Als ik naar de echte survivor kijk, vond ik Rob M. 2x de grootste villain (All-Stars en Redemption) en 2x zou ik hem als hero willen omschrijven (HvV en Marquesas).
Een villain of een hero, die lijn is zeer dun zoals Rupert ooit zei.
Bjorrn
Ik wou geen namen noemen, maja