Wat een mooie brief D*N, en wat een mooie vraag van het Guppie
Dankjewel dat ik weer terug mag komen
- De eerste keer hebben we het niet over je werk gehad, hoe ben je hier terecht gekomen en wat vindt je het leukste hieraan?
Hoe ik aan dit werk ben gekomen is eigenlijk een saai verhaal. Ik ging Farmacie studeren omdat dat een mooie mix van scheikunde, biologie en ook nog wat natuurkunde en wiskunde was, ik hield van al die vakken maar wou niet 1 van die vakken alleen studeren. Gaandeweg de studie trok de apotheek me steeds meer. Voordat ik studeerde was ik zelfs nog nooit in een echte apotheek geweest
Wat ik er leuk aan vind is dat je mensen echt een stuk beter kunt laten voelen met de juiste medicijnen. Ik hou van medicatiegesprekken, gewoon met iemand om de tafel, met al zijn medicijnen erbij, erover praten wat waarvoor is voorgeschreven en hoe het bevalt, en dan kijken of ik hem/haar nog beter kan instellen.
- Hoe staat het met de huizenverkoop?
Blegh
Mijn huis is verkocht onder voorbehoud van verkoop van de eigen woning van mijn kopers. De overdracht was in principe gesteld op half juni. Om dat te halen hadden zij nu wel hun huis al verkocht moeten hebben, en dat is helaas nog niet gebeurd. We zijn nu aan het steggelen over het vervolg, of we hetzelfde contract nog verlengen of dat we iets andere voorwaarden erin gaan opnemen.
'Gelukkig' hebben we nog geen ander huis. We hadden een redelijk perfect huis gevonden maar dat gaat niet door helaas. Nu staat het zoeken naar een ander huis even op een laag pitje. Het gaat vast wel goed komen, ik heb er nog vertrouwen in, maar mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld...
- Nu ook een vraag aan ‘Mighty Mar’, wat was je favoriete moment uit Gladiator?
Als ik vooraf had geweten welke spellen er allemaal waren, had ik gedacht dat Jeopardy het hoogtepunt zou worden, eindelijk de kans om dat eens mee te spelen. Helaas werd dat een dieptepunt voor mij
Ik vond de creatieve week heel erg leuk, echt super om te zien wat iedereen in zich heeft. Het eerste spel, de Voedselketen, vond ik erg leuk omdat daar een stuk tactiek gecombineerd werd met sociale elementen en vertrouwen. Weerwolven was natuurlijk ook geweldig, met name het jury-spel
maar ook Wapen en Schild, vanwege het tactische, en Haas en Schildpad, omdat ik dat won
Het was gewoon een superleuk spel, juist omdat er geen gedoe met wegstemmen en weinig mogelijkheden voor complotjes waren, je moest het echt zelf doen en dat was fijn.
- Op naar het liefdesleven! Hoe heb jij je huidige vriend ontmoet?
Ook al saai, gewoon online. Nee, geen datingsite, op een datingsite was ik nooit een match geworden met een rokende atheïst die 150km verderop woonde
We zijn allebei (een beetje) gamenerds, en we zijn elkaar dus tegengekomen bij een game. Al chattend bleek dat we allebei iets met apotheken hebben, en dat we ook over heel veel andere dingen heel fijn konden kletsen.
Inmiddels woont hij hier en rookt hij niet meer