Hij is op dit moment in Londen dus kan hier even niet antwoorden. Hij gaat Afrikaanse talen en culturen studeren en is nog op zoek naar een kamer .
Haha de marketing straalt er weer vanaf @het laatste stukje. Maar klinkt oké. Misschien spotten we ook nog wel een wilde hillo .
Ik zal m'n ogen voor 'm openhouden
En ik loop 4 à 5 dagen per week rond daar, dus waarschijnlijk spot je me wel 's
- Hoe is je relatie met je zussen?
Ik heb een heel goede relatie met m'n zussen. Sowieso kom ik uit een heel hecht gezin
Ik spreek ze denk ik wekelijks wel, zie ze helaas wat minder doordat we allemaal gewoon veel werken, maar we spreken regelmatig met z'n allen af.
Ik scheel behoorlijk veel met ze, met de jongste 7,5 jaar, met de oudste bijna 11. Dat schept soms wel een kloof, we zitten dus nooit echt in dezelfde levensfase. Toen ik op de basisschool zat, zaten zij op de middelbare. Toen ik naar de middelbare ging, waren zij al aan het studeren. Toen ik aan m'n studie begon waren ze aan het werk en toen ik afstudeerde waren zij al een tijdje moeder met eigen gezin, etc. Dus de band om dat soort dingen te delen heb ik wel gemist af en toe. Zij onderling zijn denk ik dan ook nog wel wat hechter en zien elkaar nóg meer. Maargoed, ik heb niks te klagen
En ik kan de jonge hippe oom spelen
- Heb je wel eens drugs geprobeerd?
Ik heb de afgelopen jaren geloof ik het meeste wel eens geprobeerd ondertussen. Ik sta er in elk geval altijd voor open, maar heb nog maar weinig meegemaakt waar ik echt enthousiast van werd en wat ik voor herhaling vatbaar vind. Uitzondering is XTC denk ik, dat vind ik nog wel 's leuk op een festivalletje. Maargoed, ik heb ook bij een aantal mensen het gevaar van drugs gezien. Zeker in de gaywereld - waar ik me overigens helemaal niet thuisvoel - zie ik heel veel coke voorbij komen en daar distantieer ik me vooral van. Zelfde in de TV-BN'er wereld. Dat je het op een leuk avondje stappen doet, prima, moet je zelf weten. Maar de beste vriend van m'n ex was op een gegeven moment zover dat hij 3 avonden in de week thuis op de bank aan de Vodka zat (serieus een fles per avond denk ik) en we 's ochtends opstonden en er zo'n spiegeltje met rietje nog ergens lag. En dat 5 minuten later plots opgeruimd was. Behoorlijk trieste bedoening dus. Dat houdt me wel scherp ofzo. Proberen, prima. Af en toe voor de lol doen, prima. Maar als het niet meer voor de leuk is, no way.
- Wat is je favoriete sport? (Kan zijn om te beoefenen maar ook om te kijken)
Ik doe zelf aan tennis en ik wil wat vaker hardlopen. Hardlopen vind ik verschrikkelijk, maar ik wil graag een 10km kunnen lopen, misschien zelfs een 21km. En als ik dat gedaan heb, hoef ik het ook nooit meer te doen van mezelf
Maar tennis dus! Zowel om te beoefenen als om te kijken. Heerlijk. Ik wil ook ooit nog heel graag naar Wimbledon, maar dan moet ik eerst de loterij winnen geloof ik.
- Waar kijk je op dit moment heel erg naar uit?
Een nieuwe reis. Als ik ergens van hou is het reizen en met m'n cameraatje alles vastleggen. Samen met m'n reisbuddy. Ik ga, als het even lukt, eind dit jaar naar Cuba, maar ik weet nog niet of het financieel haalbaar is, want ik betaal behoorlijk veel huur sinds twee maanden en kan dus een stuk minder sparen. Maar anders komt het het jaar daarop wel weer! Grote reizen maken dus! Ik heb wel een kleine citytrip naar Milaan gepland staan: met 10 vrienden in een villa deze zomer voor 3 dagen. Word ik ook wel blij van
En waar ik ook heel erg naar uit kijk is het moment waarop ik hopelijk ooit een professionele camera kan kopen. Dat lijkt me zo tof! En dan een eigen productiebedrijf kan leiden en daarvan kan leven. Voorlopig blijf ik nog even dromen daarover, maar wie weet
Oh en: FINDING DORY!